Gå til innhold

Finnes det enda bagvogner???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg en god og vanlig bagvogn, 4 lufthjul. Noe annet funker ikke i snøen her. Er kresen og vil ha en bagvogn, og helst ikke duo, fordi den har sånn "vedheng" over bagen i hodedelen... ja, jeg er kresen. Har Simo enda sin...? Og den må seff være stor nok til stor og god pose til vinteren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo har en..! Ellers kan du jo kjøpe duovogn, det er jo samme konsept som bagvogn, bare at du har en sportsdel å sette på når babyen ikke vil ligge nedi bagen lenger :-) Det er kombivogna som har sånn vedheng ved hodet, duobagen er akkurat som en ren bagvogn! ;-) Du kan se på Emmaljunga duo edge, Simo bagvogn, Simo Duo, Brio Duo, men alle disse er kjempetunge og svære dråg som tar stooor plass sammenlagt og er tunge å løfte inn og ut av bil. Ren bagvogn blir jo litt lettere da, men allikevel stor sammenlagt.

Skrevet

Har sett på nettsiden til simo... og den duovognen har et lite tøystykke på utsiden. Hadde simo duo før, og da stappa jeg det stoffet på innsiden, selv om det ble klumpete... Men det blir liksom ikke det samme. På butikkene har jeg ikke sett en bagvogn... synd... Størrelsen sammenslått teller ikke, har stor bil, og skal trille mye vinterstid... Men men... Men jeg skal høre med en babybutikk om de ikke kan ta inne en bagvogn slik at jeg kan få se en...

Skrevet

Hvorfor ikke ta med mann og ta en seilas til Danmark...kjøp en skikkelig bagvogn der!!!

De har noen på Babysam.dk

Skrevet

Brio Har kommet med ei veldig bra vogn.Brio Happy .God og romslig, og mange farger å velge mellom. Fritt valg om du vil kjøpe med sportsdelen. Simo skal slutte med bagvogner, men det finnes vistnok ennå noen på lager rundtforbi.

Skrevet

Emmaljunga duo er og ser ut som en klassisk bagvogn , og så bytter man ut bagen med sete når barnet blir større. Jeg får ikke fullrost min, fortsatt like fin som ny etter nesten 3 år med mye bruk!

Skrevet

kan man få emmaljunga eller brio med kalesje"strammere"??? Har dårlig tro på de "strammeløse" hehehe

Skrevet

simo classic er en ren bagvogn..

Skrevet

EasyWalker sky er bagvogn, men den har 3 hjul, da!

Skrevet

må nok ha fire hjul...trehjulsvogner duger ikke her...

Skrevet

jeg har en hartan racer xl duo som skal selges da. den er det egen bag del på vettu og stooor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...