Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Jeg berre lurer på hvor mange vi er, og hvor langt dere har kommt i svangerskapet
KlemC 3småUnder3år Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Må kanskje melde meg på denne ja:) Er rundt uke 7 mener jeg.. kanskje litt kortere eller lengre:) Spiser mye men det har jeg bestandig gjort så det teller ikke:)
~Roskva~ Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 hei. Jeg er i uke 5, altså 4+5, og har ingen vanlige symptomer. Kroppen min oppfører seg litt rart, men hvis jeg ikke ønsket å vite at jeg var gravid, kunne jeg lett ha bortforklart dem. Jeg ble uvel på lørdag, men det kan like godt ha vært bilsyke, har mye luft i magen, men det kan like gjerne skyldes maten. Den slags.... Men testen viste helt klart to streker, så graviditeten kan ikke betviles...
Petrine+Røver Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Er i uke 7, ca 6+3, og har så godt som ingen symptomer... ingenting som ikke kunne vært noe annet: tørst og oppblåst mage...
snart_tre_små Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Hei jeg er 4+3 (ca tror jeg..) og har ingen symptomer ennå. har hatt bittelitt brekninger, men jeg hoster mye pga forkjølelse, og det kan være litt innbilning siden jeg brakk meg masse i forrige svangerskap.
babyprincess Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Ingen symptomer :-) Digg, samtidig som jeg begynner å lure på om jeg har hatt MA....siden det går så bra :-) Uke 9+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå