Gå til innhold

Hvor lenge før ikm har dere testet positivt??eller hvor lenge etter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har IKM d.10/5.. Testet meg igår allerede..Negativ selvfølgelig.. Måtte bare prøve. Er i 1.pp. Tenker jeg skal teste meg 2 dager før IKM.. Det er jo sååååå vanskelig å vente. Har masse symptomer..Men er første mdr uten ppiller så det er sikkert slik kroppen skal føles uten alle de ekstra hormonene. Krysser fingre for deg.

jeg testa positivt to-tre dager før sist...men visste det en hel uke før...jeg var ikke i tvil om at jeg var gravid...bare venta på at testen skulle bli positiv....var første gangen jeg var gravid men jeg var 100% sikker...jeg har også ikm 10-11.mai...spennende..gleder meg til helga for sist jeg ble gravid kjente jeg det ua før så håper på det denne gangen også:P

lykke til

(p.s det var med billigtest jeg testa positivt så lenge i forveien.)

hihihi:).

jeg blir helt fjollete av meg selv,og vente til 9.mai klarer jeg definitivt IKKE.

jeg har slitt med en slags fødselsangst,har det vel kanskje enda,-MEN skal jeg oen gang bli mamma så må jeg jo gjennom det?;).

jeg går bare å tenker på det magiske øyeblikket der jeg snur testen og den faktisk er positiv:).

flott at du nevnte det med billigtestene stratosen,jeg har prøvd dem før(da var jeg ikke gravid)men jeg jeg føler for at jeg skal kunne ta meg råd til å teste ofte(testoman her) så vil jg nok kjøpe dem jeg ogaå:).

Har sååååå lyst til å teste allerede nå,har ikke mensmurringer å sånn,men sinnsykt såre brystvorter.

Annonse

Har testet meg i dag og fått svakt positivt utslag på graviditetstesten, så svakt at jeg ikke tør håpe..men en strek er vel en strek? har ikm på lørdag. Bruker quick respons. Forrige svangerskap testet jeg tre dager før ikm og fikk negativ, men fikk positivt på ikm-dag tre dager senere.

Hei! Det er mye lettere å regne seg frem til når en skal teste hvis en vet når EL er. Jeg tempet, og fant EL 8 april. Testet svakt positivt allerede 17.april, altså 9 dager etter eggløsning. Testet så tidlig, for jeg hadde en "rar" følelse i kroppen om at noe var på gang, og fikk jammen rett :-) Lykke til!!!! Håper spiren sitter for deg/dere!

Testet positivt med både CB og QR tre dager før ikm.....i forrige svangerskap. Har ikke prøvd å teste noe tidligere enn dette. Skal snart teste igjen, og kommer til å prøve å holde meg til 2 dager før ikm. Men kanskje jeg ikke klarer å vente:)

Så gøy å få så mange forskjellige svar:).

Det kan jo hende at jeg allerede kan få utslag hvis jeg tester i morgen da;).

Men det er vel viktig å ikke ha altfor skyhøye forventninger heller.

Jeg har hatt litt mensmurringer i dag,og litt krampe oppover låret på den ene foten,litt øm i korsryggen,og svært ømme brystvorter.

Ventet tr er 9 eler 10 mai,så vi får se.

Er det forresten noen som kan prøve å beskrive den metallsmaken det er snakk om?

Kommer den med pusten nedenfra magen eller oppver fra nesen?

Har en merkelig smak i munnen som kommer fra nesen selv,men det kan jo være hva som helst:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...