Endelig vår tur:-) Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Hei! Jeg er nå 6+5 dager på vei.. I går begynnte jeg å få en liten blødning.. Bittelitt på papiret når jeg tørket meg, og litt i trusa.. Har ikke hatt noe i natt, men litt igjen nå nettopp.. Kan det være en Sa? Håper og krysser fingrene for at det ikke er det.. Blodet er ikke rødt, det er brunt og jeg har ikke smerter i magen.. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 kanskje du burde ta en tlf til legen ? jag har hatt sa en gang,og da mener jeg å huske at det var rødt blod,og smertene kom ikke før jeg la meg... men ønsker deg lykke til,og håper det går bra =)
Endelig vår tur:-) Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Takk for svar. var hos legen før i dag og tok blodprøve. Skal inn å ta ny igjen på onsdag. Målte hcg.. Får svar på torsdag.. Krysser fingrene..
KlemC 3småUnder3år Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Se mitt innlegg , handler om dette.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Jeg har hatt blødninger i begge mine svangerskap. I første svangerskapet var det litt til og fra. Fra uke 6-24. Og i andre svangerskapet fra 8.32. Jeg blødde også sånn "mørkt" blod! Fikk ekstra oppfølging med ultralyd på sykehuset (gikk under truende abort) Men i mitt tilfelle gikk det veldig bra begge gangene. Gynekologen mente at det rett og slett var gammelt blod!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå