Gå til innhold

Vil bare si at jeg lever :)

Anbefalte innlegg

Er jo ikke så mye her inne for tida. Er så fint vær og så har jeg eksamen om 4 uker *grøss*

Jeg og sambo har sånne minikrangler for tida, litt slitsomt, men det går bra til slutt tror jeg. I går turte jeg endelig å spørre om han ikke hadde ombestemt seg ang slutte på pilla (og gå over til PFC) på nyåret. Han flirte og sa at han hadde skjønt såpass at man sier ikke ja til sånt for så å ombestemme seg... Så hvis jeg kommer med på et skoleprosjekt til Tanzania til vinteren så skulle vi snakke om det når jeg kommer hjem (dvs i slutten av feb). Hvis jeg ikke kommer med i prosjektet så tar jeg nok temaet opp i januar en gang.

Så det var alt som skjer hos meg. Jeg har fått meg sommerjobb på sykehjem og Afrikaferien i september er under full planlegging. Det blir sykt mye reising og jeg klarer ikke sove i bil/fly/buss, så jeg tipper jeg kommer til å bli zoombie innen vi kommer oss hjem:) Men med masse opplevelser i sekken! Sambo snakker om å bli noen dager ekstra i London eller Johannesburg (eller Oslo hvis han ikke har råd). Jeg må rett tilbake i praksis *sukk* Har sååååå lyst til å være noen dager i London sammen med min kjære, men jeg prøver å overtale han til å vente til jeg kan være med... Men det er sikkert hauglenge til...

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9146652-vil-bare-si-at-jeg-lever/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Frøkna!

Så fint du lever! *hihi* Savner dere her inne, er nesten ikke noe aktivitet her lenger!!

Synd at dere driver å småkrangler da! :o(

Er jo ikke såå lenge til januar/februar, er jo mai alt i morgen!!

Jeg synes ihvertfall begynnelsen av dette året har gått KJEMPE fort!

Såå spennende med Afrikatur! Misunner deg virkelig. Selvom det sikkert blir slitsomt, kommer du til å sitte igjen med såå mange flotte minner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...