Gå til innhold

Flere med IKM på Fredag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så spennende:-) Jeg testet i dag 2 dager før IKM med billigtester sine. Med litt godvilje til så kan jeg skimte at det kan være antydning til en ekstra strek.. Men tørr ikke håpe. kan være at jeg lurer meg selv bare. tror det er bare jeg som kan se den ekstra streken. skal teste igjen i morgen med morgenurin. Spennende:-) Billigtester sine skal visst ikke brukes før dagen ETTER ikm???! hmm :-)

ikm på lørdag, tror jeg .

Fant ikke el denne måneden så jeg er litt forvirret.

Kommer nok til å teste fredag siden jeg skal ut den kvelden.

Greit å være på den sikre siden.

Vi får lage et innlegg med resultatene på fredag da;)

Lykke til

jeg har ikm på lørdag jeg også...har testet meg 3dager på rad jeg alt med billig test sine,men bare neg:( Får håpe det er for tidlig bare!

Men føler meg ikke gravid,sist visste jeg det på hele meg. Fikk positiv test samme dagen som ikm da.

Blir gaaal av ventingen!

testet i dag også.. 1 dag før IKM, og den er rimelig blendahvit. Men litt godvilje/fantasi så kan jeg kanskje skimte der det kunne ha gått en strek. Men det er vel bare ønsketenkning. I mogen er det IKM. Så skal teste da også:-) spennende å se om noen er gravide (håper vi alle er det) :-)

Hmm jeg har enda ikke fått tanta :-) Og testen i dag er merkelig også. Den ser ved første øyekast veldig blendahvit ut.. men kan også se ut til at det kan være en slags usynlig skyggestrek ved siden av.. men tør ikke håpe. Hvordan går det med dere og testingen?

Annonse

Jeg har IKM på torsdag... temperaturen e høy her... ikkje vært så høy etter vi begynte å prøve...bruker pearly og måler... men tør ikke håpe... hodepine hver dag også..., men... ggrrr så kjedelig å vente... venter nok sikkert te torsdag morgen m å teste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...