Gå til innhold

Hjelp! Kj,abort for tre dager siden, plutselig kraftig bl. igjen? Normalt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har plutselig begynt å blø kraftig igjen, tok kjemisk abort for tre dager siden, altså fredag var jeg innlagt på sykehuset.Alt har gått normalt til nå, ikke verre enn antatt smerter.

Men plutselig isted, mens jeg satt på do var det akkurat som det løsnet en propp og det kom MYE blod. Jeg satt der sikkert i 15 min og kunne ikke reise meg for å ta på buksa for det rant hele tiden. Da jeg endelig klarte å lirke meg opp måtte jeg skifte bindet etter bare et par min, tok på det største nattbindet til libresse, men etter fem min måtte det skiftes også. Hadde et kjempebind igjen fra sykehuset som jeg har fått på nå, håper det holder...

Har ikke noen sterke smerter, bare litt ubehag i livmorområdet.

Er dette normalt da? Trodde det skulle bli gradvis mindre blødning..?

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg opplevde akkurat det samme. Kjempekraftige blødninger. Som å tisse - rett og slett.

Ringte sykehuset, og de sa det var normalt. Men jeg var fortsatt redd, så ringte legevakta, og fikk time der. De sendte meg videre til GU på sykehuset, hvor de undersøkte om det var noen rester. Det var det ikke, men de fant heller ikke ut hva det var.

Legen jeg snakket med første gangen sa at det ikke var farlig så lenge du ikke har vondt.

Men det står jo på papirene vi fikk at vi skal kontakte sykehuset om det oppstår plutselige kraftige blødninger.

Så jeg ville gjort det om jeg var deg, om ikke annet enn å få roet deg litt.

Jeg opplevde det som en kjempeskremmende opplevelse, så for meg var det godt å få sjekket at alt var i orden.

Men det er visst normalt.... livmoren tømmer seg i omganger, rett og slett

Ja, jeg ringte sykehuset som det sto opp lappen, men de sa at det ikke var bekymringsfullt siden jeg ikke hadde noen andre symptomer. Ba meg se det an et par timer. I løpet av kvelden roet det seg betraktelig, og idag så har jeg bare litt igjen virker det som.

Tok en kjemisk abort for mange år siden, og da var det gradvis mindre blødning uten noe som liknet på det her, derfor fikk jeg litt panikk mens det skjedde. Det var akkurat som det hadde samlet seg en propp som løsnet, når jeg tenker over det nå..

Ja, var sånn hos meg og! Samlet seg opp, også plutselig løsnet det. Men selv om jeg ikke hadde noe vondt, så var det utrolig skremmende. Det stoppet opp en dag, også begynte det på'n igjen dagen etter .. Det som hjalp for meg var å ligge, da var ikke blødningen så kraftig. Selv om jeg egentlig følte behov for å "tømme" meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...