Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Hei; har en reklamasjon hos Polarn.O.Pyret.En mammatights er gått opp i sømmen foran.Har kun brukt den få ganger,så dette syntes jeg er dårlig kvalitet.Tok med meg buksa i butikken på lørdag.De tok den ikke i retur umiddelbart,men de ville se på den til i dag for å vurdere om de kunne reparere den..... Greit at de har en rett til å utbedre feilen iht.forbr.kjl...,men vanlig prosedyre i andre klesforretninger er jo at de bare tar det direkte i retur. Det er jo en forbruksvare og skaper ekstra pes for kjøper å gjøre det slikt.Trodde bytting var temmelig kurant hos P.O.P også. Jeg blir litt irritert over slikt,for det skaper en del ekstra pes og bryderi. De ringte i dag og sa at de ville prøve å rette feilen og tar kontakt igjen på torsdag. Ja,ja.... Jeg syntes det ble mye fuzz ut av en reklamasjon.Har jo et par mil å kjøre for å komme meg dit. Har noen av dere hatt reklamasjoner hos P.O.P?Og hva synes dere i så fall om servicen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå