Stine-Tobias kom 15.04 :) Skrevet 30. april 2007 #1 Del Skrevet 30. april 2007 Hei igjen! Vil egentlig bare gratulere dere alle sammen med bebisene..Jeg gikk 5 dager over termin,så den 15 april kom Tobias..ble en lang og hard fødsel,31 timer fra vannet gikk til jeg hadde han i armene,han sto litt fast på slutten,så han ble tatt med vakum til slutt.3998 gr og 53 cm lang...så han var en stor gutt.Men mye av det er glemt allerede,så nå er det bare lykke,storkoser meg altså... Gratulerer til : Christine med lille(store) Linnea. Cecilie med Nicolay Heidi med William Pia med lillegutt.. Kristin med lille snuppa Jannicke (hørte du hadde født,men ikke hva det ble) Elizeth med lille snuppa Marte med lille Konrad Og da er det Johannas tur snart..sender deg masse fødestøv...lille prinsessen kommer nok snart.... Gleder meg masse til å se dere alle igjen...uten mager men med vogn og bebis.. Lykke til med amming og alt alle sammen... Jeg har blitt "rammet" av den velkjente ammetåka,surrer og roter mye om dagen..glemmer noe hele tiden..he,he... Håper vi sees om ikke så lenge,når alle føler at ting har roet seg litt og at vi har fått litt rutine og rytme på ting.. Mange klemmer fra Stine og Tobias ", Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jla83 Skrevet 30. april 2007 #2 Del Skrevet 30. april 2007 Tror det blir majbarn på mig alltså... =) Men jag hänger med er ändå jag, moooahahaha! Hoppas alla har det bra med sina knottar, kram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etinha Skrevet 30. april 2007 #3 Del Skrevet 30. april 2007 Hei og gratulerer selv med lille Tobias! Snuppa mi heter Sibele og vi har det veldig fint! fikk melkspreng men nå er det endelig over eller begynner å ordene seg! gleder meg til å treffe dere igjenn. Håper det blir snart...vi må få til før 17. mai! Lykke til med alt til alle sammen! Masse kos og klemmer fra Elizeth og Sibele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. mai 2007 #4 Del Skrevet 1. mai 2007 Hei. Takk det samme stine,her har også ammetåka slått til for fullt .hehe. Til alle dere andre gratulerer så mye med nurkene deres,gleder meg til og treffe dere alle sammen.Johanna ,hold ut ,hun kommer sikkert snart..:)Vi må prøve å få til et treff før 17 mai.Hvem er med på det? Klem Heidi og William. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoppi Skrevet 5. mai 2007 #5 Del Skrevet 5. mai 2007 Heisann! Vil også bare gratulere dere alle(også Johanna som nå har kommet etter)! Synes det er ganske bra at jeg faktisk møtte 4 av dere på Ullevål de dagene jeg var der :-) Vi storkoser oss hjemme nå. Snuppa er kjempesnill og mamma har fått igjen energien ettersom graviditeten endelig er over. Håper vi sees igjen snart! :-) Klem fra Kristin og snuppa(som snart skal få navn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannick78 Skrevet 6. mai 2007 #6 Del Skrevet 6. mai 2007 Hei og GRATULERER alle sammen med miraklene! Vi fikk en liten og skjønn guttepjokk den 20. april, som har fått navnet Oliver. Han har til nå bare vært snill med mammaen og pappan sin. Vi lever i sus og dus om dagen og koser oss med det nye medlemmet i vår lille familie! Synes også at det var snodig at så mange av oss traff hverandre på Ullevål. Håper at det går bra med dere alle sammen og at dere koser dere i den nye tilværelsen...det er jo litt av en overgang. Jeg gleder meg til å treffe døtrene og sønnene deres og Oliver gleder seg til å treffe nye lekekamerater! Kos & klem fra Oliver og Jannicke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engajente Skrevet 7. mai 2007 #7 Del Skrevet 7. mai 2007 Gratulerer alle sammen! Her går det veldig bra om dagen, sover 4 timer av gangen om natta, synes ikke det er så ille Noen som er klare for en trilletur/kafé besøk neste uke kanskje...... Er ikke meldt det beste været denne uka..... Pia og lillegutt (som fortsatt ikke har fått navn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 7. mai 2007 #8 Del Skrevet 7. mai 2007 Heldiggris alle dere som har fått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslolu Skrevet 12. mai 2007 #9 Del Skrevet 12. mai 2007 Hej! -Også et stort tillykke fra mig til jer alle sammen. Tiden flyr jo afsted nu, men 3. april kom lille Smilla til verden. Hun var 50cm og 3244gr og blev taget ved kejsersnitt pga. seteleje. Har nu også gået rundt i min egen lille amme-verden med gylpe-klut å ble-skift som 1. pri. Men blir gerne med om vi skal på trille- eller café tur... Hilsen Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå