Gå til innhold

Villeville....får ikke opp tråden "vår" jeg!

Steinbukk77

Anbefalte innlegg

Gjør du?

Har den blitt for lang?

FÅr ikke lest oppdateringen din :(

Jeg venter fremdeles! (gudsjelov). Men nye opplysninger kom i dag! Jeg er ikke så langt på vei som først antatt. Og det har jeg visst hele veien at min termin ikke er 13 august, men nærmere den 20 (tror selv den 17.). Og i dag kommer overlegen inn og forteller oss dette og jeg er satt ei uke tilbake.... Men det er positivt, så sant Karoline overlever til fredag (da er jeg iallefall 25 uker), for da er hun nemlig ikke så vekstredusert som dem først antok og hun har myye større sjanser for å klare seg :)

Ingen nye målinger før på onsdag. Hadde blodstrømsklasse to i går og det var det på fredag også :) Og Karoline beveger seg ved mat, og det var et godt tegn visst! KJenner henne fortsatt utenpå magen også. Tapre lille jenta mi.

Håper du fikk gode beskjeder til kontroll i dag!

klem

Fortsetter under...

Hei!

Så fint å høre fra deg!

Jeg får opp tråden vår og skrev inn på den nå i sted. Kanskje det var derfor du ikke fikk den opp?

Så bra at du fremdeles venter! Nå ble jeg glad:-) Det er også fint at du ikke er kommet så langt som antatt, eller fint og fint, men bra for Karoline. Da er hun jo ikke så bitteliten som antatt:-) Hun overlever nok helt fint til fredag med blodstrømsklasse 2. Det hadde meg og lillegutt i nesten 2uker! Og at hun beveger seg ved mat er jo supert. Sist måtte jeg spise kaker og sjokolade og drikke Cola for å få fart i minien på slutten. Alt for et lite tegn!

Tenker kjempemye på deg for tiden og er så glad du er der du er slik at både du og Karoline er under kontroll. Har god tro på at dette skal gå riktig bra.

Jeg har termin 16 august så vi har omtrent samtidig. Jeg tror du får litt før meg denne gangen, men håper du varer en uke eller to til.... Jeg satser på uke 32-34 og håper på det beste.

Var til kontroll på fredag som var og det var ikke supert akkurat men greit nok. Har masse vann i kroppen nå, 2+. Legger på meg nesten en kg i uken og passer ingen sko eller ringer mer. BT er på 160/110 men har vært litt småforkjølet så jeg satser på at det er det som gjør det.Er ellers ganske uggen for tiden, svimmel og kvalm, men lurer på om jeg ikke skal ha høyere dose med medisin snart. Skal til ny doppler på onsdag og er skrekkelig spent.

Tenker mye på dere alle tre og håper det er litt lettere for dere nå etterhvert. Sier som Maggi at jeg lå også på nyfødtpost med flere som ble født i uke 24-25 og som klarte seg fint. Har stor tro på at Karoline er en av dem! Vet at du går gjennom en vanskelig periode nå, men prøv å se lyst på det om dere klarer det. Husk at du har verdens beste leger som passer på dere:-)

Skriv snart...

Klem

Hei Steinbukk77!

Nå var det jammen godt å høre fra deg! Og så gode nyheter også - situasjonen tatt i betraktning : )

Har skrevet et innlegg til deg på "vår" tråd, jeg sjekket nå, og jeg kommer inn der....

Gi beskjed om du fortsatt ikke kommer inn, så skal jeg kopiere det over hit!

Nå må du prøve å senke skuldrene, og la ekspertene stelle pent med deg. Jeg krysser fingrene for dere og Karoline, den lille fighteren deres.

Måtte det ennå gå enda flere uker før hun må ut! Sjansene for at alt går veldig bra øker for hver time og dag som går!

Gleder meg til neste oppdatering fra deg.

Stor klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...