Gå til innhold

æsj, nå har jeg kommet hjem fra den frekkeste jordmoren ever!!

ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

jeg går aldri dit igjen, det er vel mulig og bytte?

1. time skal liksom vare i 60 min, jeg fikk 20min.

Hun sjekket ikke urinen,blodtrykket eller noe som helst!

Noe av det første hun sa var "eh, ja,jeg kan jo ikke akkurat si at jeg synes du har fått noe mage",

og siden jeg ikke har lagt på meg så spurte hun om jeg prøvde og sulte babyen.

Og da hun skulle høre hjerterytmen, så fant hun den først ikke, og kom hun med en spydig kommentar som "du er sikker på at det er noe inni her sant?"

og så pirket hun på at jeg ikke tok omega 3 osv, hvordan kan jeg vite hva jeg skal ta når jeg ikke får opplyst det? jeg har jo ingen peiling!

hun spurte om jeg hadde noen svangerskapsplager, jeg sa at det hadde jeg ikke, "nei,nei det kommer nok"

og hun gjorde et stort nummer ut av at jeg ikke bodde med barnefar, at det var viktig at jeg fullførte utdannelsen. pokkers drittkjerring!

Fortsetter under...

BYTT ho ut!!

Eg har godt så å sei heile svagerskapet hos ei jordmor som e ei heks, d virke aldri som at ho har tid tell meg, ho e negativ, ho har dobbelt booka meg 2ganga, og begge gangan lot ho den andre pasienten gå foran meg, og satte meg opp på en ny time, en anna dag.

Og d at eg e aleinamor vil hun bare ignorere, spurte hele tiden om eg ikkje skulle ta han med osv, og kom me frekke kommenetarer.

Og sist gang e va hos ho da kjente eg at eg blei lettere forbanna ja!

Hadde time halv 5, ho gikk forbi meg og hilste på meg, eg tenkte at hun sikkert bare skulle hente noen papirer, men NEIDA!

Ho va der inne på pauserommet tell helt tell klokka fem, og d e veldi lytt der og alt hun gjorde var å prate shit med ei anna jordmor å drakk kaffe!

Så der satt høygravide meg me bekkenløsning og venta en ekstra halvtime på en ubehageli stol, bare sånn at hun skulle få drikke kaffen sin! Prøvde etter et kvarter å stikke nesen inn for å høre om hun kom snart, og da sa hun at hun kom snart, men hun satt jo der allikavel et kvarter til før ho fekk opp ræva si!

Har aldri følt meg heilt komfertabel hos ho, og ho har aldri nok tid tell meg.

Men sist gang eg va hos jordmora så fikk eg ei anna (sia ho heksa hadde dobbelt booka meg), og ho va en engel!

Kunne prate me ho om absolutt alt, ho svarte, smilte, og flirte:)

Ho fortalte om datra si sin fødsel, og beroliga meg når d gjaldt ting som eg e urolig om.

Fikk vite kjempe masse om ting som eg aldri hadde kunne tenkt meg til å spurt om.

Ho prata bl.a om formen på bekkenet, og de positive tingene med bekkenløsning osv.

Hun måtte måle magen min to ganga fordi vi prata så masse at ho glømte ka ho skulle skrive på skjemaet dn første gangen:P

Eg spurte om eg kunne få time hos ho neste gang også, og d kunne eg, så no glede eg meg kjempe masse!:)

D va en heilt anna jordmor opplevelse!

Så bytt før du kjem så langt som meg, har gått å små grua meg kver gang eg skulle tell mi heks, men vesst eg hadde bytta så hadde eg sluppet d, og hatt ei så mykje triveligere jordmor:)

det var nesten en fin historie keiko;)

Tror jeg tar og ringer og får en annen, for denne likte jeg ikke. Synes ikke at slike personer har noe i helsevesenet og gjøre. en graviditet er skummel nok i seg selv om ikke hun skulle drive og fucke oppunder. dritt!

Annonse

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har ingen kommentar, jeg er rett og slett så sjokkert at jeg ble målløs..... Nei Prinsessa, du fortjener MYE bedre enn det der, og det gjør alle andre også for den saks skyld. Ho der blir i alle fall ikke årets jordmor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...