Gå til innhold

Da var det på an igjen, på an igjen...

Anbefalte innlegg

Da prøver vi igjen, og kanskje har vi sutt en fulltreffer allerede? Spennende å gå rundt å kjenne på kroppen (les lete etter symptomer)...;o) Vi har to barn fra før (under 5 år) og prøver på nr 3. Vi fikk det til på "1. førsøk- som vanllig" i januar, men mistet i SA midten av mars. Har hatt èn normal syklus og litt ekstra "moro" rundt EL, så nå lurer jeg fælt på hva som forgår der inne. Bare kroppen som forbereder seg til mens eller til en liten ..baby!! Jeg har IKM 11.mai, så dette kan bli en spennende måned!!

Noen som kanskje er "like langt" her? Hadde vært morro å "treffes".

Fortsetter under...

Jeg har IKM ca 9-10.mai. Det er en utrolik spennende tid, dette her ja. Jeg har et barn på 2 år fra før, og jakter nå på den neste spiren:) Dette er vår 2.pp. Kanskje vi får en gledelig nyhet begge to neste uke?? Ingenting koseligere enn det. Lykke til:)

Ja guri malla...IKM er jo allerede neste uke! Tida flyr, og magen murrer...filler`n da kan det jo være mensen som er på vei også.

Men jeg har sterkere luktesans for tiden, er helt totalt avhengig av div mat, lett kvalm (blir t.o.m bilkvalmm av å kjøre selv), trøtt osv, innbiller meg at puppene er annerledes også, så vi får bare se. La oss holdes oppdaterte! ;o)

Jeg har også IKM 11.mai.. Men som jeg nå har sagt her noen gange ri dag (hehe), så har jeg ikke funnet EL disse dagene.. BLÆ!! Håper jeg ahr hatt det likevel da men.. Har en liten snupp på snart 2 år.. Vi er i 3 pp nå..

Håper jeg får noen streker neste fredag men, det spørs.. merker ingenting på kroppen i alle falL :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...