Frk. Lykke Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Lang hjemmefra uten den nærmeste familie rundt seg?? Da e vi fler... Kanskje vi kan ha et BIM-treff?? Klems
Mor til en stor og en liten Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Ækte nordlenning her!!! Bodd i Oslo i 1,5 år nå. Fant meg en østlending etter jeg begynte på skole her og nå venter vi vårt første barn sammen (mitt andre barn). Han er da østlending men merkelig nok har han flere venner som er nordlendinger. Syns det er kjempefestlig jeg, og det er vi som er mest høylytte på festene ;-) thihi.....
Sommerfugl78 Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Ranværing her :-) Men har bodd mange år "her sør". Samboeren min er fra Asker, men vi bor i Oslo.
sparkling74 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Hammerfest-væring, bodd her i et par år. Veldig ny-gravid (har slitt lenge med å bli det) og krysser fingran for at det skal sitte. Ingen barn fra før, så vet jo ikke kossen dette skal være....alle symptomer i boken har meldt seg dog
To Be Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Heisann, ny-tellfløtta Senja-væring her! Også veldig ny-gravid og debutant! Har nån gamle studievænna i byen, men dem har vært nån år tidligar ute med å formere seg, så dem e jo så opptatt med familie ;-( Hadde vorre artig å bli kjent med nån likesinna på ca samme alder, eg e 31. Bor på Hellerud/Tveita, enn du?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Jeg er fra Mosjøen, er 30 år og temmelig ny her inne. Ikke gravid enda, men i 1. pp....har IKM i morgen, og er veldig spent! Ingen barn fra før så alt dette er helt nytt for både meg og samboeren. Bor ved Bogstad, et stykke fra sentrum, men stortrives i området! Hadde vært koselig å møtt noen likesinnede:)
bomsa Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Eg e fra sørtroms og bor no på oppsal, har og søring tel samboer..:-D Hvis alt går bra, eg begynte å blø igår, skal vi ha vår første i november.
mumifrøken Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Harstadværing her, er ikke gravid enda, men satser på fullklaff kjapt! ;o)
Lemonia Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er fra Narvik. :-) Jeg bor ikke akkurat i Oslo lenger, men rett utenfor. Gøy med andre nordlendinger.
Lemonia Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Burde kanskje skrevet at jeg er 29 år og veldig nygravid, venter barn i begynnelsen av desember og har ingen fra før. :-)
MisS_$oFI€ Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Hei på dere, Æ e fra vesterålen men bor nu i lillestrøm, og trives her sør. har 1 pia fra før på 1,5år og vente nu min 2 på selveste 17 Mai. koselig å høre at det e fleire nordleninga her nede i oslo område på barnimagen.
Liten gutt,22 juni Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 E fra Finnmark, bodd hær i snart 1 år. Høygravid med første mann gleder mæ utrolig mye. Ingenting negativt med det å gå gravid. Bare koser mæ.
Danmi Skrevet 30. mai 2008 #15 Skrevet 30. mai 2008 Hei hei. Er fra Bodø,snart 30 år og gravid m barn nr to-termin 30 august:)
Aicey Skrevet 11. juli 2008 #16 Skrevet 11. juli 2008 Koselig tråd Jeg er fra Vesterålen og bor i Oslo, nærmere bestemt holmenkollen. Venter min første nå i februar. Hadde vært kjempekoselig å bli kjent med noen andre nordlendinger her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå