Gå til innhold

Noen nordlendinger bosatt i Oslo?

Frk. Lykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang hjemmefra uten den nærmeste familie rundt seg?? Da e vi fler... Kanskje vi kan ha et BIM-treff??

Klems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ækte nordlenning her!!! Bodd i Oslo i 1,5 år nå. Fant meg en østlending etter jeg begynte på skole her og nå venter vi vårt første barn sammen (mitt andre barn).

Han er da østlending men merkelig nok har han flere venner som er nordlendinger. Syns det er kjempefestlig jeg, og det er vi som er mest høylytte på festene ;-) thihi.....

Skrevet

Ranværing her :-) Men har bodd mange år "her sør". Samboeren min er fra Asker, men vi bor i Oslo.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hammerfest-væring, bodd her i et par år. Veldig ny-gravid (har slitt lenge med å bli det) og krysser fingran for at det skal sitte. Ingen barn fra før, så vet jo ikke kossen dette skal være....alle symptomer i boken har meldt seg dog :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Heisann, ny-tellfløtta Senja-væring her! Også veldig ny-gravid og debutant! Har nån gamle studievænna i byen, men dem har vært nån år tidligar ute med å formere seg, så dem e jo så opptatt med familie ;-( Hadde vorre artig å bli kjent med nån likesinna på ca samme alder, eg e 31. Bor på Hellerud/Tveita, enn du?

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er fra Mosjøen, er 30 år og temmelig ny her inne. Ikke gravid enda, men i 1. pp....har IKM i morgen, og er veldig spent! Ingen barn fra før så alt dette er helt nytt for både meg og samboeren. Bor ved Bogstad, et stykke fra sentrum, men stortrives i området! Hadde vært koselig å møtt noen likesinnede:)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Eg e fra sørtroms og bor no på oppsal, har og søring tel samboer..:-D Hvis alt går bra, eg begynte å blø igår, skal vi ha vår første i november.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Harstadværing her, er ikke gravid enda, men satser på fullklaff kjapt! ;o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er fra Narvik. :-)

Jeg bor ikke akkurat i Oslo lenger, men rett utenfor. Gøy med andre nordlendinger.

Skrevet

Burde kanskje skrevet at jeg er 29 år og veldig nygravid, venter barn i begynnelsen av desember og har ingen fra før. :-)

Skrevet

Hei på dere,

Æ e fra vesterålen men bor nu i lillestrøm, og trives her sør. har 1 pia fra før på 1,5år og vente nu min 2 på selveste 17 Mai. koselig å høre at det e fleire nordleninga her nede i oslo område på barnimagen.

• 4 uker senere...
Skrevet

E fra Finnmark, bodd hær i snart 1 år. Høygravid med første mann :) gleder mæ utrolig mye. Ingenting negativt med det å gå gravid. Bare koser mæ.

Skrevet

Hei hei. Er fra Bodø,snart 30 år og gravid m barn nr to-termin 30 august:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Koselig tråd :D

Jeg er fra Vesterålen og bor i Oslo, nærmere bestemt holmenkollen. Venter min første nå i februar. Hadde vært kjempekoselig å bli kjent med noen andre nordlendinger her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...