Gå til innhold

Flere barn

toss

Anbefalte innlegg

Jeg venter jente nr. 3 snart, og nå har samboeren sagt nei til flere barn, foreløpig. Han er ikke så veldig "gira" på å ha så mange barn, for han synes det er litt strev noen ganger. De andre to er 4 og 2 år nå. Men jeg har så lyst til å ha mange flere:-) Spesielt har jeg lyst å få en gutt også. Han har sagt tidligere at han vil ha 4 barn, men er veldig usikker nå. Han er blitt 39 år også da, mens jeg bare er 26 snart. Noen andre som har erfart det samme og har noen råd? Kan jo ikke mase hull i hode på han heller:-) Man får ta imot denne jenta først, så får man se. Tror jo at han også ønsker seg en gutt da, etter å ha fått 3 jenter. UL kan jo ta feil også, kanksje. Lov å håpe:-)

Fortsetter under...

Hei

Jeg er gravid med nr 2 nå, men ønsker meg etterhvert en nr 3 også. Bør vel vente å se hvordan det går med to barn først, men har liksom alltid ønsket meg tre barn. Samboern er ikke like enig. Men når jeg tenker på at dette kan være siste gangen jeg er gravid blir jeg veldig trist. Jeg tror både du og jeg får ta godt vare på barna våres som kommer nå, kanskje mennene våres endrer mening alikevel. Vil jo også tro at mannen din kanskje ønsker seg en gutt når dere kanskje får tre jenter.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...