Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 30 år. Har nettopp vært i et forhold, bor sammen ennå, men han har gjort det slutt og vi skal flytte fra hveandre. Vi har to barn sammen, som er 7 og 9 år gamle.

Jeg har faktisk gått uten prevensjon siden jeg var 24 år gammel, fra minstebarnet var 1 år. Blir ikke gravid, uansett hvor mye vi forsøkte , til nå. Nå føler jeg meg ganske lei meg, pga. at jeg føler at det mest naturlige på jord, har sviktet hos meg, og jeg kan jo være skyld i det. Samtidig føler jeg meg i dass pga. at opp i det hele så vil ikke han fortsette et forhold med meg. Eneste de har funnet er at han har 10 millioner sædceller per milliliter, han operererte begge testiklene da han var liten, og har liksom under grensen verdens helseorganisasjon har satt til fruktbarhet, men allikvel tror jeg det skal kunne gå ann å bli gravid med det har jeg hørt, for det har vi blitt før, sier legen. De har undersøkt alt hos meg men finner ingenting.

Jeg føler meg helt i dass nå, og lurer på om det er tåpelig av meg å gjøre , når jeg har fått to barn, har jeg grunn til å være veldig lei meg for at jeg ikke har blitt gravid igjen , og mistet sjansen så ung som 24 år , og i tillegg så går han i fra meg ? Blir over-hysterisk for barna også når jeg er i denne situasjonen, så ung. Jeg føler meg ganske deppa, men han sier at jeg overhodet ikke har grunn til å deppe for noe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9145070-har-jeg-grunn-til-%C3%A5-deppe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

så trist at det er slutt mellom dere!

håper dere finne en løsning som funker for alle 4!

jeg tror det kommer litt an på hvem du spør,hvilket svar du får.

jeg synes selvfølgekug du bør være overlykkelig for de 2 barna

du har.ser ikke for meg at jeg kommer til å få noen...

men skjønner at det er leit hvis du har lyst på flere.

lykke til med mann og barn!!

Ja klart du har grunn til og være deppa..

Selv om du har to barn så er det nok vondt og savne flere.

Kansje du treffer mister right snart som også ønsker barn og kansje det blir letter for dere og bli gravid:=)

Du har livet foran deg:=)

Tenk positivt

Jeg skjønner at det blir dumt å være deppa når jeg har to barn. Og føler meg liksom litt utenfor mange kanaler her på nett, er jo aldri noen steder der folk er i helt lik situasjon liksom.. Men det med å føle seg ufruktbar i ung alder, er trist og jeg skammer meg lett over det. Og samtidig at han vil ut av forholdet, så blir det ekstra tungt.

Verden er ikke alltid rettferdig. Og sikkert mange som synes at det er urettferdig at jeg har to barn , og hva syter jeg over liksom tenker nok mange. Men blir lett man blir sytete uansett når ting ikke går den veien en hadde håpet og ønsket. Og når man merker at man ikke blir gravid så blir jeg som har to barn veldig hysterisk , med tanke på de to barna jeg har. Blir veldig beskyttende, og engstelig for dem.

Takker for svarene, og håper at dere lykkes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...