Gå til innhold

JJJJJIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid!!!!

Hadde litt mensenmurringer, og fikk det jeg trodde var mensen i går, 1 dag før ikm. Men så ga det seg med en gang. Hadde litt murringer i dag også så jeg kjøpte en CB test, tok den nå og den var positiv!!!!

Symptomene er i grunn bare litt småkvalme, humørsvingninger, trøtt hele tiden, merket at jeg var litt hoven i underlivet....

Åh, jeg klarer ikke å tenke helt klart jeg!!! Samboeren min jobbet i natt, så han liger å sover....

Sender dere masse babystøv *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER :-)

stjeler litt babystøv jeg :-p

Skrevet

GRATULERER! Så artig! Lykke til med graviditeten!!! Håper vi ses i 1.trimester snart, så jeg plukker med meg litt babystøv. Takk-takk.

Skrevet

Gratulerer masse!! Lykke til:)

Skrevet

Gartulerer:0)

Når er termin?

Skrevet

9 januar i følge babyverdens terminkalkulator!! he he

Skrevet

Gratulerer så masse med positiv test idag...

Er innom Bli gravid og 1.tri innimellom selv om jeg hører til på 2.tri.

Må liksom følge med på hva som skjer.

Klem fra ei som er 25+1 idag.

Skrevet

Gratulerer så mye. Så koselig da. Lykke til videre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grabber til meg babystøv

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg framover!

Skrevet

Oj. Gratulerer så mye. Gratulerte deg på Skravle også :)

Skrevet

Gratulerer.... Rapper masse babystøv, og håper på å følge deg inn på 1.tr snart.

Skrevet

Gratulerer ! :)

Da var det ikke mensen som kom likevel da gitt ;)

Skrevet

Så morro da:-) Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer saaa mye! Oensker deg all lykke videre i svangerskapet og kos deg.

Skrevet

Gratulerer!!!

Håper vi ses på 1.tri.!!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stjeler babystøv av deg, så kanskje 6 pp blir min lykke-pp....:o)

Skrevet

Gratulerer!! Når jeg leser alle som har testet positivt får jeg ny giv til å entre køya enda litt oftere nå rundt el :) takk så mye og kos deg med svangerskapet!!!

Skrevet

gratuelere så mye, er kjempe gla på dine vegne, har ikm i morra, er selv trøtt hele tiden, så jeg håper jo på at det er no, men men vi får se;)

Skrevet

Gratulerer!!! Tar imot støv. Kjekt å høre at folk blir gravide:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...