Gjest Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Jeg er gravid!!!! Hadde litt mensenmurringer, og fikk det jeg trodde var mensen i går, 1 dag før ikm. Men så ga det seg med en gang. Hadde litt murringer i dag også så jeg kjøpte en CB test, tok den nå og den var positiv!!!! Symptomene er i grunn bare litt småkvalme, humørsvingninger, trøtt hele tiden, merket at jeg var litt hoven i underlivet.... Åh, jeg klarer ikke å tenke helt klart jeg!!! Samboeren min jobbet i natt, så han liger å sover.... Sender dere masse babystøv *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Embalasjen *påovertid* Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 GRATULERER :-) stjeler litt babystøv jeg :-p
Sjokoladebananer Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 GRATULERER! Så artig! Lykke til med graviditeten!!! Håper vi ses i 1.trimester snart, så jeg plukker med meg litt babystøv. Takk-takk.
Gjest Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 9 januar i følge babyverdens terminkalkulator!! he he
scubagirl med scubababy Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer så masse med positiv test idag... Er innom Bli gravid og 1.tri innimellom selv om jeg hører til på 2.tri. Må liksom følge med på hva som skjer. Klem fra ei som er 25+1 idag.
AnetteN Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer så mye. Så koselig da. Lykke til videre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grabber til meg babystøv
Dotten Skrevet 30. april 2007 #11 Skrevet 30. april 2007 Oj. Gratulerer så mye. Gratulerte deg på Skravle også
lotta72 har fått Anders Skrevet 30. april 2007 #12 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer.... Rapper masse babystøv, og håper på å følge deg inn på 1.tr snart.
2 tette - med flette Skrevet 30. april 2007 #13 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer ! Da var det ikke mensen som kom likevel da gitt
2 fine små Skrevet 30. april 2007 #15 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer saaa mye! Oensker deg all lykke videre i svangerskapet og kos deg.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 30. april 2007 #17 Skrevet 30. april 2007 GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stjeler babystøv av deg, så kanskje 6 pp blir min lykke-pp....)
Gjest Skrevet 30. april 2007 #18 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer!! Når jeg leser alle som har testet positivt får jeg ny giv til å entre køya enda litt oftere nå rundt el takk så mye og kos deg med svangerskapet!!!
monic82 Skrevet 30. april 2007 #19 Skrevet 30. april 2007 gratuelere så mye, er kjempe gla på dine vegne, har ikm i morra, er selv trøtt hele tiden, så jeg håper jo på at det er no, men men vi får se;)
k@ra Skrevet 30. april 2007 #20 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer!!! Tar imot støv. Kjekt å høre at folk blir gravide:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå