Gå til innhold

Elias Olai eller Elias Emiliano?

Anbefalte innlegg

Har så lyst på eit dobbelt namn til Elias, sidan det er så mange Eliaser i familien (han blir Elias den fjerde) - men det er vaanskelig å finne!

Svigermor er veldig glad i Emiliano, og eg likar det godt sjølv, men er ikkje så sikker på kombinasjonen med Elias...

Og Elias Olai har trykket på A'en i Olai - det passar fint sidan bestefar heitte Olav, men det er kanskje litt spesiellt?

Innspel?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9144554-elias-olai-eller-elias-emiliano/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvis vi nå snakker om Norge, så styr for all del unna Emiliano! Men - så lurer jeg på om jeg husker at du har tilknytning til et ganske så annet land enn Norge, HI? Og da blir saken en annen... Men Emiliano var ikke pent sammen med Elias likevel. Skal du bruke Emiliano, så bør det enten stå alene, eller sammen med et "enklere" navn, et med færre stavelser enn Elias.

Takk for mange svar :) Vi må ha eit namn som funkar på spansk, engelsk og norsk (pappaen til chiquitin er frå Mexico), og Olai funkar fint å uttale. Eg likar også det best av dei to, og det er så kort at det går an å bruke det til vanleg også (men tippar at det blir mest Elias til vanleg)

Grunnen til at vi skal bruke Elias er at det er meksikansk tradisjon å kalle opp den første sonen etter far, og det kjem vi ikkje til å endre på uansett. Eg synes det er ein fin tradisjon, og eg trur ikkje det blir noko problem å ha fleire Eliaser i familien (oldefar Elias er død, så det blir tre Eliaser i familien, men bestefar Elias bur jo i Mexico)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...