Gjest Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Hvor vanlig er det å ha positiv el-test i flere dager?? Noen som har positiv bare en dag?? Jeg testet på ettermiddag forrige mandag og da var den negativ. Tirsdag morgen våknet jeg med el-slim og fikk positiv el-test på morgenen. Onsdag morgen var den negativ (tester med CB digital). Trodde nemlig at det var vanlig med bare en dag positiv test jeg...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Jeg fikk positivt utslag torsdagmorgen for halvannen uke siden, testet meg på kvelden også for morro skyld og da var den også positiv, men fredagsmorgen var den helt negativ igjen.
Gjest Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Det står jo på pakningsvedlegget til disse CB digital testene at LH stigningen varer en dag og at denne og dagen etter skal være de mest fruktbare dagene. Men da lurer jeg på hva med de som får positiv el-test i flere dager?? Hvilke tester bruker dere?
2 fine små Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Jeg har det, pos EL test i 2,5 dag. Fikk det forrige pp, og denne pp fikk jeg pos test 1,5 dag, men da burde jeg nok testet dagen foer ogsaa. Testet foerst dagen etter forventer EL av ymse grunner. Saa jeg tror jeg ville faatt pos EL test den dagen ogsaa. Ikke helt sikker paa hva dette betyr, men noen har sagt at det kan bety at egget ikke slipper helt og at det slipper noe senere enn pos EL test. For aa vaere helt sikker har vi hatt sex tre ganger foer/under EL dagen (hvor jeg ikke testet, men som nok ville blitt pos) og saa en naa, 4 dager etter ELdagen. Det stikker nemlig litt og jeg har litt oemme pupper, saa for alt jeg vet, kan EL ha vaert noen dager etter pos EL test. Dette var sikkert fryktelig rotete og jeg er spent paa hva andre sier om saken, da ogsaa jeg er nyskjerrig paa hva det betyr med pos EL test i flere dager.
2 fine små Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Nei, naa tuller jeg igjen....sukk, i dag er det mandag og jeg hadde jo pos EL test halve loerdagen ogsaa. Det kan jo bety at egget har sluppet litt sent og kanskje svirret rundt der inne i dag ogsaa.... I mine villeste fantasier da...
*Bea* & bitteliten Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Jeg har fått positive tester fra 3 - 5 dager. Tror ikke det er normalt, og jeg er nå i gang med utredning. Ut fra mine hormonprøver har jeg for høye LH verdier. 1-2 dager med positive tester er nok mer normalt enn å ha det sånn somjeg har det - tror jeg. Jeg har testet med litt forskjellig type tester, men skal bruke CB digital denne mnd.
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Jeg har vanligvis 2 dager med pos. eggløsn. test. Tar alltid testen etter arbeidstid ca. kl,16.30. Da vet jeg at jeg ikke tisset siden lunch (over 4 timer siden) Har brukt pergo (eggløsn. stimulernde hormon) Men den mnd. jeg var uten disse hormonene fikk jeg faktisk 3 ettermiddager med pos. eggløsn.test. Har alltid litt våtere slim (sorry detaljene) rundt eggløsn. dagene. Hva som er normalt vet jeg ikke dessverre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå