Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Og har god erfaring med dem? Jeg holder på å bli gal, det er en ting jeg må vite..... Klarer ikke å finne roen før jeg har ordnet opp i dette.... På forhånd, takk!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Hvis det handler om spira di bør du heller kontakte lege eller gyn. enn ei spåkjerring...!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 hva er det du lurer på? velger å være anonym, blir nedrennt dersom man kan spå og utgir nicket sitt her desverre:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 har de ikke fortsatt en spåsiden på dib da? prøv der
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Jeg kan komme med nick.. Det er bare det at sist jeg prøvde å spør, ble jeg hetset.... Hvis noen av dere som vet om noen som spår, så sender jeg dere en pm, med en gang;o) På forhånd, tusen takk!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Anonym som spurte hva jeg lurte på... Jeg er født 070488 Sambo 250984 Har termin 8 mai, men har på følelsen at noe ikke stemmer.. Kan du se når babyen min kommer? Har slitt vanvittig de siste dagene, har hatt grusomt vondt... Håper så inderlig på svar fra deg.... Klem fra fortvilet jente..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 11-12 mai. men ingen garanti som sagt:) kan ikke se om det er noe å bekymre seg for eller ikke, men dersom du er nervøs og har vondt ville jeg nok ha kontaktet lege/jordmor:) lykke til, så får vi se når du føder:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Takk skal du ha... Men huff, jeg håpte så inderlig det skulle skje før termindatoen... sikker på at det ikke er mellom 1 og 2 mai? Er så deprimert for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå