Gå til innhold

3 positive tester og en negativ! gravid el ikke?


silje26*lykkelig mor til 2*

Anbefalte innlegg

hjelp meg folkens,nå skjønner jeg absolutt ingenting her! forventet mens var nå på fredag, tok en Clearblue tre dager før forventet mens som var svakt positiv,ventet så til fredag da jeg ventet mens,tok oxo en Clearblue som da var sterkere positiv, så senere samme dag hos legen men den var NEGATIV!!!! testa meg igår igjen med Clearblue som var positiv, hva skjer? er jeg gravid eller ikke? ble så forfjamset hos legen at jeg glemte å spørre... håper jo vi er gravide da...takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge testen slo ut positiv hjemme, TRE ganger, så er du nok gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror du er gravid. vent noen dager så tar du er test til og vist den er positiv da så hadde jeg ringt legen... lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for fine svar, er jo måte på å man skal teste seg haha har ellers symptomer, har ei på 3 1/2 fra før, men dette har jeg ikke opplevd før altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har spurt om dette før for vi viste ikke om vi skulle stole på testen når den var positiv, ble litt sånn plutselig. men det de sa var at hjemmetesten er like sikre som de hos legen og om den viser posetiv så er du gravid det eneste som kunne være feil med de er at om de viser negativ så kan man være gravid likevel.

så da er du gravid:)

Gratulerer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...