Gå til innhold

April: Kjekt med venniner som jobber i samme bhg som lillegutt går i=)

Anbefalte innlegg

Lillegutt var jo hos en vennine av oss da vi fikk mini,hun er også vår kontaktperson for lillegutt i bhg,og hun sier selv at han er hennes lille yngling (vet ikke om det skrives slik) i bhg =) litt koselig å høre ja=)

Men igår kom det er lite problem,gubben kunne måtte på jobb med en gang kl.7 i morges,så han fikk ikke levere lillegutt i bhg før han dro på jobb,som regel har det gått bra at han har kommet 10-15 min forsent på jobb,de skjønner det på jobben,men idag så var det noe som måtte gjøres,og han har jo bilen, barnevogna stå i bhg,og uansett så hadde jeg hatt et lite problem,greit kanskje til bhg,da kunne mini sovet i vogna,og lillegutt muligens gått ved siden av,eller sittet i vogna han også,er jo ikke så langt egentlig,tar ca10min å gå om det ikke er vind,men er rett ved hovedveien gangstien går,så vil ha kontroll over lillegutt også da..

Men igår så var altså hun vennina vår på besøk,sammens med masse andre hehe,så laget vi pizza og pratet,så sa hun at hun kunne hente han,omså ha han hos seg til han skulle legge seg,eller til pappaeen var ferdig på jobb,men sa at det trengte hun ikke.

Men i morges kl.7.15 stod hun her og henta lillegutt,vi hadde avtalt det igår kveld da,men hun skulle komme med han etter bhg,hehe =)

Så må si,det er venniner som stiller opp ja=)

Vet det er ett par i bhg, bla. hun som er ped.leder som ikke liker at vi er vennine,mener at man ikke skal være venniner med barnas foreldre,men synes ikke det gjør noe jeg,hun gjør absolutt ingen forskjell på barna mens hun er på jobb,så proff er hun,og det synes jeg er det beste, og lillegutt stortrives sammens med henne.

Hun er fra samme plass som meg,er like gammel som meg,og jeg har vist hvem hun var,ikke ordentlig kjent henne,i mange år,så synes det er helt greit jeg=)

Hun kom hit å spiste middag i forige uke,tok lillegutt med hjem fra bhg (etter at jeg hadde sagt ifra til bhg at hun skulle det,selv om hun jobber der) for de skulle ha noe livreddningskurs i bhg en halvtime ettter bhg stengte,men ble ikke noe av det,men halv 4 kom hun med lilegutt spiste middag og bare pratet skitt,hehe,til langt på kveld=)

Synes dere det er teit med slike venniner i bhg?

Hun vet godt at vi sliter litt med bare en bil og foreløbig bare ei vogn,og som sagt vi kjenner jo egentlig hverandre fra før av..

Ble litt lei meg da hun ped.lederen i bhg hadde sagt at hun synes det er teit å være venniner med foreldrene tril barna på privaten,synes da vi alle er såpass voksne at vi kan skille mellom jobb og privat.

Vi sitter ikke å prater om bhg når hun er på besøk,av og til spør jeg henne om en ting som jeg lurer på,eller hun sier ifra at du må kjøpe mer bleier eller slike ting,men vi prater jo ikke om hvordan lillegutt er i bhg,det er jo jobben hennes,og da tar vi det i jobbtiden.

hva synes dere?

Fortsetter under...

Så lenge hun gjør den samme jobben med alle barna hun har ansvaret for i barnehagen, syns jeg det var teit å styrer å si det hun sa. Hun har da ingenting med hvem denne ansatte har som venner eller omgås med utenfor jobben.

Hun gjør absolutt ikke noe forskjell i bhg,dessuten er hun mer ute enn de på lillegutts sin avd. er,hun er ute mye med de "store" barna på den andre avd også,så er ikke hver dag hun ser lillegutt engang.

Høres ut som ei kjempe god venninne. Syns ikke bestyrer har rett å be henne kutte ut å være venninne med deg. Dere har kjent hverandre en stund og at hun plutselig jobber i samme barnehage som dine barn har ikke noe å si.

Det er ikke den eneste barnehagen som har ansatte som er gode venninner med foreldres barn. Hun som var forloveren min da eg giftet meg - jobbet i barnehagen der Gullhår gikk. Samme gjorde ei anna venninne av meg en stund. Var aldrig noe problem for andre ansatte eller bestyrer.

Ja en skiller mellom jobb og privat - det er fult muligt. ;)

Jeg er enig med de andre her om at det er helt ok å være venninne med ansatte i barnehagen der barnet ditt går. Mange som jobber i barnehage har jo også sine egne barn i barnehagen hvor de jobber, og noen velger også å ha de på den avdelingen de jobber selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...