Gå til innhold

HJELP! Gutten min har svelget en glassbit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har svelget den. En bit av en porselenkopp. Det er en trekantet bit på ca 1 cm. Har ringt legevakten. De sa jeg kunne gi ham havregrøt og observere at han ikke får magesmerter. Hjelp, jeg er så redd. Er helt skjelven. Tenk hvis den skader magesekk eller tarm.....Andre barn som har gjort dette. Føler meg som en dårlig mor som ikke så det raskt nok, og fikk avverget det

Fortsetter under...

Skrevet

Uff- stakkars! Du er ikke en dårlig mor! men skjønner at du er redd! Håper det går bra... Klem!

Skrevet

huffda..håper det går bra med gutten din.

Har ikke opplevd det selv,men du får bare høre på legevakta å gjøre som de sier,regner med de har vært borti slikt før og vet hva som funker.

og du er ikke er dårlig mor fordet,det er så fort gjort at slikt skjer,man snur seg i et halv sek. så er det over alle hauger,de er så fryktelig snar.

Gir deg en god klem og håper du slipper4 å bekymre deg mer=)

klem fra

Skrevet

Huff a meg!! Er ikke noen ekspert, men kan det være at magesyren kanskje tærer litt på kantene av porselenbiten så den ikke blir så skarp på veien ut? Hvis du bare blir mer urolig synes jeg du skal ta kontakt med legevakten igjen eller med fastlegen din, så du kan få litt mer tips og råd og roe deg.

Ish! At ikke disse barna bare kan la være å gjøre ting som ikke er bra for dem...

Skrevet

Du har vel hørt om at det finnes mennesker som svelger glassbiter, lyspærer og sånt for moros skyld. Kroppen kapsler inn glassbiter osv med slim som produseres i tarmen. Så det er utrolig sjelden at det blir skader ut av noe sånt. Den kommer ut den naturlige veien. Dette er dessverre sånn som kan skje med aktive og nysjerrige barn. Det betyr ikke at du er en dårlig mor.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...