Gå til innhold

Svar på duotest i dag...

friskogrask/Stellamamma☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom (omsider) telefonen fra sykehuset.

Og sannsynligheten er redusert fra 1/146 FØR jeg la meg ned på undersøkelsesbenken (kun ut fra alder), til 1/2898 nå.

Det sier vi oss fornøyde med - og nå er det snart bare(?) 6 måneder til termin...

Ha en FLOTT dag dere også!

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Den beskjeden vil jeg også ha om noen uker når det er min tur. Kos deg med resten av svangerskapet!

Skrevet

Så flott! Ganske likt våre resultater for noen uker siden, deilig beskjed å få. Lykke til videre, tiden flyr!

Skrevet

Godt å høre! 6 måneder går fort!

Skrevet

Gratulerer med gode nyheter og lykke til videre!!

Skrevet

Gratulere med godt resultat :-)

Håper vi er like heldige når vi skal inn på fredag og få vårt resultat på duotesten.

Skrevet

Jeg fikk samme svaret, 1:2977, og det slo vi oss også til ro med. Det er vissnok den samme risikoen som alle gravide har i gjennomsnitt. Gratulerer med flott resultat.

Skrevet

Hmm, nå begynner jeg å bli litt nervøs igjen............

Fikk en risiko på 1:1768 og var fornyd med det da, men nå luerer jeg på om det er så bra, selv om det ansees som lav risiko, jeg tenker sammenlignet med derer andre her inne.......

De målte nakkefold til 1,6 og det i seg selv var jo bra :)

Skrevet

Hei,

tror ikke du skal bli nervøs, jeg fikk omtrent som deg, det er samme som en kvinne på 26 fikk jeg beskjed om, tror de tar med alderen i den beregningen også.

Skrevet

Gratulerer!

Alltid beroligende med slik beskjed.

Ha en fin dag!

Skrevet

Gratulerer med fint resultat, og lykke til videre!

Skrevet

Så fint å høre, jeg går litt på nåler nå.....har tatt blodprøven skal på ul neste onsdag.

Lykke til videre.

Skrevet

Hyggelig å høre om ditt gode resultat.

Jeg er i akkurat samme situasjon som "Utrolig 2007" - har tatt blodprøven og skal også på ultralyd neste onsdag. Nervepirrende saker.

Skrevet

hei liten kuling

Skal du på Riksen også????

Skrevet

Vi fikk en kalkulert risiko for den vanligste Downs-varianten på 1:3096 på tidlig ultralyd, og da bestemte vi oss for å droppe duotesten. De avdekker jo uansett bare ca 80 % av alle Downs-tilfeller på tidlig ultralyd, så man får bare krysse fingrene uansett. Risikoen for Downs var, ifølge legen på Rikshospitalet, like stor som hos en femtenåring, og da blei det litt slitsomt å gå og vente i to uker på svar på blodprøven. Vi krysser fingrene for et barn som klarer seg, men tar det vi får!

Lykke til til alle dere andre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...