Gå til innhold

GRRRRR!!!!! DRITT LEI!!!!! SYTE SYTE!!!!

Singelmamma og banden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon - 6 dager på overtid, og selvsagt, kommer ikke babyen før kl 24 i kveld så går neste års ferie dukken pga at jeg taper en mnd kontantstøtte... Jeg må klare meg på bare OS og uten permisjonspenger i mai, juni og juli neste år,men da er jeg avhengig av kontantstøtten for at det skal gå rundt, og jeg får jo ikke den for mai om babyen venter til i morgen! Og jeg hadde planer om å bruke feriepengene jeg da får i mai på - nettopp - ferie! Søren søren søren, dette er jo så typisk! Ikke får jeg sove pga kynnere og vanskelig å finne liggestilling, og hendene er numne og det er smertefullt å smøre brødskiver om morgenen før kroppen er i gang, og nå føler jeg meg jammen det premenstruell også! Takk og lov at bhg er åpen i dag og at ho eldste (skolefri) er på besøk hos en venninne.

AAAARRRGHH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffa, skjønner at du er skikkelig utålmodig av deg nå!! Hvem vet, kanskje idag er dagen?

Sender mange trøste klememr!

Skrevet

Huff da!! Sender deg masse fødestøv som eg har til overs (du kan få masse fødestøv sia eg vil gå 14daga overtida;)!! Også håpe vi at babyen kjem i dag!

*mange klemma*

Skrevet

Takker! Men i dag hjelper ikke noe... Vel,det er fullmåne i kveld. Og er ikke h*n ute i morgen, så får jeg ta det tipset i et annet innlegg her med rennafart på magen! Da er det i alle fall fort overstått... ;-)

Skrevet

Det var dumt -

Jeg håper du snart er i gang!

Lykke til Singelmamma!

Skrevet

har en følelse på den 3 eller 4 mai (beklager og måtte si det:p)

Skrevet

Joda, venninna mi sier også 4 mai... Men da er jeg i alle fall hjemme fra sykehuset innen jenta mi fyller tre år...

Skrevet

hehe:p DU må prøve og få skrevet når du er i rute så vi vet!!

Skrevet

ja jeg venter en sånn : vannet gikk/rier/ nå er jeg i gang tråd altså!!!:D:D

Skrevet

Det skal jeg! Regner med å få allverdens tid til det, siden mine fødsler tar littt tid og stopper underveis etc.... :-/

Skrevet

uffda skal heie deg fram utover mens det pågår jeg vett, gjør jo nesten ikke annet enn å sitte hær om dagene;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...