Gå til innhold

Er det noen som testet negativt på IKM dagen og testet positivt noen dager etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde siste mens, første dag den 30 Mars. IKM dagen min var om fredagen men har pleid å få mensen en dag etter. Og regnet med at da fikk jeg mensen om lørdagen. Testa negativt om fredagen. Men mensen har enda ikke kommet. Hatt mens murringer siden begynnelsen av forrige uke og oppblåst i magen. Kan det være slik at man har blitt befrukta litt seinere i syklusen og da tester man positivt seinere om man er gravid???? Siden testen var negativ om fredagen og mensen ikke har kommet enda så trur jeg liksom at da kan jeg jo ikke være gravid....Eller kan den plutselig bli positiv?

Takker for svar.

Skrevet

Hei!

Du kan jo ha hatt senere eggløsning ja:) Ser ellers at mange sier de tester negativt til en stund over IKM. Har lest på lommelegen eller noe sånt at hvis man vet man har hatt eggløsning så er g-testene 99 % sikre ca 14 dager etterpå. Lykke til

Skrevet

Ved forrige graviditet fikk jeg ikke positivt utslag på CB før 5 dager etter IKM.

Lykke til!

Skrevet

Testet med svak strek etter to dager, tok en digitaltest 5 dager etter ikm: Gravid!

Så det kan godt komme noen dager senere, ja..

Skrevet

Hi som skriver nå....ø

Tok en test igjen nå. Vanlig CB og ble negativ igjen. Skjønner ingenting av at ikke mensen kommer....Aldri gått så lenge over. Men mensen tuller vel skikkelig med meg nå. 3 dager siden IKM.

Skrevet

hva er ikm for noe?:S:S

Skrevet

IKM er den dagen man forventer mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...