Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 kom i dag på tidlig ultralyd hos min gynekolog. er 7+4 påvei.... mulig noe mindre. joda, gynekologen satt i gang, ble innvendig ul, men var ingen problem, å fikk beskjed om at her var det et levende foster! jeg ble hoppanes glad. hjertet slo som bare det! etter litt sier han... "hold deg fast" og jeg sier:"HVA???" og han sier:"nei det er ingenting galt.... MEN... DU VENTER ENEGGEDE TVILLINGER!!!!!!!!" jeg hopper nesten ned fra benken.... han undersøker vell og lenge å bekrefter på nytt.... men plutselig sier han:"beklager at jeg skremte deg, men det ser ut som om det bare er plommesekken" han studerer den videre, og jeg synes jeg ser like mye hjerteaktivitet der som hos det andre, men han mumler litt, og sier han rett og slett ikke vet, og at jeg må komme tilbake igjen om ei uke.... imellomtiden infomerer han meg om risiko, og prater bare om tvillinger, slår ann en spøk, og sier han håper for min del at det bare er en.... og at han ikke burde si noe før han visste helt 100%, og at han trekker tilbake dette med tvillinger inntil videre..... men altså, de var like store, så likedan ut..... hva i huleste er det??? hva er plommesekken? er den like stor som embryoet er nå ved 7 ukers alder??? er så fortvilt jeg... ei uke er LENGE å vente!!! hva så dere som var på tidlig ultralyd i uke 7 ca???
gresshoppe Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Er det to hjerter der så er det tvillinger.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 jeg synes jeg så to hjerter, og det syntes han også, men han visste ikke....
gresshoppe Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Plommesekken er veldig liten når du er så langt som du er, og såg du to så er det to, og såg dere to hjerter så er det to barn. Gratulerer med tvillinger.
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 jeg svarte deg påskravlesiden. Var akkurat like langt som deg på ul, og har forklart hva jeg så. Lykke til!
Amy85 Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Akkurat så langt var jeg også på første UL, og da var plommesekken mye mindre enn fosteret... Så du skal ikke se bort i fra at det kan være to
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Hva er det du egentlig trenger hjelp til? Når ikke en gang en utdannet gyn. med UL-apparat kan se om det er en eller to der inne så er det faktisk klin umulig for oss å si noe som helst om dette!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Ikke vær så spydig da anonym. Gratulerer vennen... juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu nå ble jeg så glad for dere. 1 eller 2... du er gravid som bare det:) Jippiiiiii Jeg fikk rett denne gangen da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå