Gå til innhold

Flere med ks 2 juli på St Olavs?

Anbefalte innlegg

eller i nærheten der?Jeg fikk min dato i forrige uke,satt opp på journal skriving fredag den 29 juni,så får jeg reise hjem den helgen,og mandag 2 juli kommer lille Sofie:)))))Gleder meg SÅNN!!!!!Lykke til alle som skal søke og har fått innvilget ks!!!!klæmm:p

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9142877-flere-med-ks-2-juli-p%C3%A5-st-olavs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til alle sammen:))))*klæmm*

BLUME:

Jeg hadde også termin 10 juli,så det ble satt opp dato 8 dager før her:) Kansje vi får på samme dag ja??hehe..men måtte vist belage oss på venting da,for det kan jo komme noe akutt som må tas om morgenen..

Huff det hørtes ikke godt ut,3 år etter !?

Har en gutt på 3 år jeg også,han blir nesten 3,5 år når han blir storebror!

*KLÆM*

• 2 uker senere...

Annonse

BLUME:)

Næhhh!!så arti da:) Hvor hører du til da,jeg skal på føde vest(ante ikke at de hadde delt opp føden slik jeg,hehe)

Skal på journalskriving fredag den 29 juni da..

Var det han dr Bolås du snakket med også?Tenk,snart er dagen her da,ikke lenge igjen nå:))))))

skal på føde vest jeg å. skal først inn på fredag for div info. husker ikke hva gynokologen het, men det var ei dame. skulle bare møte opp, helst på formiddagen tror jeg. gruer meg litt da. lurer på om det er vondt å sette i kateter å sånn.

ja, ja kan hende vi treffes om en mnd tid da?!!:)

BLUME:)

jeg skal også på den fredagen 29 juni,kl 10 da..å ikke gru deg til kateter altså,det er ikke vont:) bare litt ubehag,litt sånn press liksom!men ikke smerter!Har hatt kateter mange ganger jeg da,på div operasjoner..jeg gruer meg litt også,men mest til at jeg vet hva jeg skal igjennom liksom,den tiden rett etter ks,er jo ikke videre behagelig for å si d sånn,hehe...men d går jo fort over da!Den første dagen syns jeg var verst!Du skal sikkert ha spinal bedøvelse?Jeg må ha narkose jeg da,pga at jeg er avstivet i ryggen,dermed får de ikke til å sette nålen i ryggen min:(( skikkelig kjipt da,får jo ikke se lillemor med det samme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...