Gå til innhold

Noen som har lest isfolket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh...nå holder jeg på med den siste boka, og det er så bra!!:) Ble helt fra meg da jeg leste om stakkars Tiili i den forrige, og hvordan de måtte åpne låsen hennes...makan til fantasi på fru Sandemo!

Skrevet

Hehe... Ja det skorter ikke på fantasi hos den damen nei ;-) Leste den serien for mange år siden, var vel en 14-15 år den gangen og nøt hver bok, hehe... Har lest flere av bøkene på nytt siden, men nå føler jeg vel egentlig at jeg har vokst litt fra MS sine bøker, har lest det meste hun har skrevet. Kos deg med serien! Har du lest Heksemesteren og Lysets Rike også?

Skrevet

Åhh.. digger den dama! har lest isfolket 3 ganger. du bare må lese heksemesteren og lysets rike når du er ferdig med isfolket. :) superbra bøker! :)

Skrevet

Jada, får liksom en sånn god mimrestemning når jeg tenker på det.. Leste hele serien da jeg var i tenårene. Helt utrolig hva den dama kan finne på av historier inni hodet sitt..

Mange år siden jeg har lest Margit Sandemo nå, men sier fremdeles ikke nei til litt lettlest kiosklitteratur inni mellom, deilig å slenge beina på bordet og slappe av med litt såpeopera i bokform av og til. Kan ikke bare lese tunge intelligente bøker heller. Vi damene er skapt for å slappe av med ukeblader og lettleste bøker også :-)

Skrevet

Ja altså det var ikke slik ment om det var meg du hintet til, leser mye lettlest litteratur jeg. Men når du har lest x antall MS bøker så blir man til slutt litt mettet av høye mørke menn med en bestemt, men følsom munn og er harde som flint i begynnelsen av boken, men øser av seg alt av lyriske kjærlighetserklæøringer på slutten, og vakre små kvinner som ikke aner at de er vakre og at det kommer som et sjokk på dem når noen sier det, hehe...

Skrevet

ja, jeg har kjøpt meg alle 3 seriene i fint innbundet utgave. Så jeg gleder meg til å starte på Heksemesteren snart nå:)

Skrevet

Jepp, leste de for ca 18-19 år siden. Det var vel omtrent da de kom ut. Utrolig bra. Min mor kom ikke lenger enn til fergemannen, da blei det for ekkelt for ho...

Skrevet

Har lest sagan to ganger, favoritt bøker flere. Leste Heksemesteren for noen år siden, og må bare si jeg ble så sur på slutten, at jeg ihverfall ikke skulle lese Lysesrike.

Skrevet

jepp... 4 ganger har jeg lest den... kjempe bra... må nok lese den igjen snart)

Skrevet

Har lest den utallige ganger! Tamlin er forresten en av favorittene mine :-)

Gjest MammaTil2 & LynVingen
Skrevet

Hehe... Er et av de beste sammendragene jeg har sett av hele serien Alva :)

Har lest serien flere ganger, noen år siden sist nå, synes slutten er skuffende, og Sagnet om Lysets Rike levde heller ikke heeeelt opp til forventningene. Men M.S. er dronningen av PaperBacks for min del likevel c",)

Skrevet

Har begynt på bok nr 10 jeg. Turte ikke lese noe nedover her tilfelle noe ble røpet hehe..men jeg liker iallefall den serien kjempe godt så langt =) Har enda maaaaaaaange bøker å lese...gleder meg (=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...