Gå til innhold

Noen som har erfaringer med å føde i vann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Alva76, beibiboom her;) Jeg har også tenkt mye på det! En kollega av meg kan ikke få skrytt nok av denne måten å føde på! Hun har født to av sine tre barn i badekar, og skal føde igjen i september på samme måte! Hun mente hun slapp revning på grunn av dette, og at det var mye bedre for barnet å komme ut i vann. Dessuten var det smertelindrende i seg selv!

sist fødsel prøvde jeg badekar,for meg funka ikke det. fikk ikke bevegd meg nok,vannet ble hemmende,så jeg var raskt på prekestolen igjen. men får du muligheten,prøv,kanskje det fungerer fint for deg.om ikke.så er det bare å droppe det!

Jeg har også store planer om å prøve det. Født 3 ganger før, og har nå lyst på en mere aktiv fødsel.Prøve noe annet enn å ligge på ryggen å sprike.......Har hørt det er så fantastisk....Gleder meg.Er det slik at babyen også kommer ut i vannet,eller må man opp og presse den ut??

Skal føde på Riksen, og vet de har badekar på alle rom der.

Noen som har født der,er det bra????

Fødte i vann sist. Det var vel ikke så mye mindre vondt akkurat, men tenker ikke så mye på sånt når man er midt oppi det. MEN - det var helt FANTASTISK da bebisen ble født! Så ren og pen - helt klar for kos med en gang! Anbefales!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...