Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huden strekker seg så veldig rundt piercinghullet i navlen! Har tatt ut smykket. Området er litt sårt, hullet er stygt og jeg tror jeg ser et strekkmerke akkurat der. Tro om huden kan revne eller sprekke? Erfaringer her på 3. trimester?

Skrevet

Har erfaring. Jeg hadde riktignok tatt ut smykket flere år før jeg ble gravid, men det lille arret som var igjen... strakk seg litt. Det ble litt styggere da magen ble normal igjen.. sukk... Men jeg ble så fort gravid igjen med nr. 2 så jeg har enda ikke fått sett hvordan det leges etterhvert...

Skrevet

Jeg tok ut piercingen rett etter ultralyd fordi jordmor sa jeg kunne få et stygt arr. Det som har skjedd nå er at jeg har et tykt rødt merke mellom di to hullene hvor piercingen satt. Jordmor sa at dette mest sannsynlig kom til å gå bort etter fødselen.. Så vi får vente og se. Uansett så vil jo huden trekke seg sammen igjen og det vil bli mindre synlig..

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat et samme som deg. Har fått strekkmerker på den lille hud fliken mellom hullene, huden er litt sår og øm. Men hullene er helt i orden... bortsett fra at de har flyttet seg litt lengre opp på magen, men håper på at de detter ned igjen nå jeg har født.

Skrevet

Jeg tok ut smykket mitt i 2. trimester. Hullet er omtrent like lite som da, bare litt mer tydelig siden navelen har blitt flatere. Var redd for at det skulle blir stort og stygt, som hos en kollega av meg, men det har ikke skjedd til nå, i allefall. Tror det er helt og holdent individuelt. Som med strekkmerker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...