ApriIbaby Skrevet 30. april 2007 #1 Del Skrevet 30. april 2007 ...innholdet i bæsjebleien da jeg gikk inn til han i morres :-/ Han hørte ikke at jeg kom, og jeg må jo nesten le når jeg tenker på det nå; Der satt han. Stille som et tennt lys. Med "hands up" og 10 strake og og sprikende fingre med diverse på. Musestille. Da han fikk øye på meg og jeg så ansiktet hans hadde han nærmest panikk og sa med begynnende gråt i stemmen" mamma æsje-bæsj på fingern. Vaske? Gå på badet?Æsj!!!" Han hater å få ting på finga og det så i grunnen ut til at han hadde angret på hele undersøkelsen og forsøkt å få rene fingrene igjen ved å gni de på sengetøyet og på pysjen :-/. Føler meg rimelig sikker på at han ikke gjentar dette eksprimentet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 30. april 2007 #2 Del Skrevet 30. april 2007 Nei får ikke håpe det - ekkelt er det uansett hvor bra reaksjonen deres er. Hehe.... har bare hatt barn som har tatt av seg bleien i sengen, ikke tatt i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 2. mai 2007 #3 Del Skrevet 2. mai 2007 Å off, så herlig... Tenker det ble en hektisk morgen på dere.... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå