Gå til innhold

til skifer

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare sende deg massa babystøv!!!!

Antar at mannen din ikke røker, for det er jo første bud å kutte ut (lettere sagt en gjort..... Mannen min røyker som en svamp og er ikke i NÆRHETEN av å være villig til å slutte for at spiren skal sitte). 1-2 kopper kaffe om dagen skal også være bra. (min mann drikker ca 12, (tolv!) og det er jo ikke særlig bra. Alt med måtehold!

Jeg har også som du fått positive tester for så å begynne å blø eter noen dager (i uke 5, 1-5 dager over IKM). Tre ganger på 5 måneder.Har ikke forstått på gyn at dette har med mannen å gjøre. Tvertimot tror jeg faktisk det betyr at der finnes en og annen racer innimellom slappisene! Jeg har forstått det sånn at får man først pos test, er der -naturligvis-skjedd en befruktning, og da HAR man faktisk noen gode nok svømmere!!

Hurra, hurra, jeg ville vært optimist hvis jeg var deg!! :-)

Når det er sagt, antydet gyn sterkt at mine tidlige sa/"kjemiske" nok først og fremst hadde med alder å gjøre. Hvor gammel er du? Har du barn fra før eller er dette første forsøk? Jeg tror nok det hele dreier seg mest om TID. Leste at hele 64 % av 40-åringer blir gravide hvis de prøver i 2-3 år. Litt tålmodighet, altså!

Jeg var inne og kikket på siden "Gravid i moden alder" i går (vil jo inn der da, vet du.... :-). Der var det en dame på 45 som var gravid igjen.Hun hadde riktignok en haug med barn fra før, men hadde mistet to ganger de siste 4 årene. Men tenk at hun nå var gravid igjen!

Lykke til og STOR klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9142380-til-skifer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt dårlig rettskriving der oppe..... jaja! :-)

Glemte bare å si at jeg er 39 (rekker AKKURAT en liten bebis til 40-årsdagen hvis jeg blir gravid i dag..... EL i dag!)

Men jeg er altså utrolig heldig og takknemlig, fordi jeg har to herlige små barn fra før. Men har en beintøff kronisk sykdom som også visstnok gjør at man får vanskeliger for å bli gravid/beholde barnet. Men jeg tror vi skal få en til, jeg!

Heia alle modne jenter!! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9142380-til-skifer/#findComment-9142416
Del på andre sider

Hei fremtidoghåp:)

Neida mannen røyker ikke,spiser sundt,er slank og sprek og yngre enn meg faktisk(han er bare 35 ungutten),vi har jo prøvd lenge nå,utredningen var vi til etter 15 mnd uten ønsket resultat.

Det ble tatt blodprøver av meg to steder i syklusen og hormonverdiene var innenfor normalen,vi så også en flott slimhinne på ul,det viste seg at jeg var der rett før el,eggsekken var 20mm stor og bristeferdig,så jeg fungerer jeg..enda hvertfall..(vi dro rett hjem og hoppet i køya men tante kom når hun skulle da og,det var surt etter å ha sett den fin eggsekken)

Jo har barn fra før,men det var før han ble sterilisert,og det er jo det som har gjort dem slik som de er spermiene hans.

Vi angrer jo på sterilisasjonen,men svangerskapt holdt på å ende galt,svangerskapsforgiftning,lå innlagt fra uke 30(det endte godt må si det og da)

og avgjørelsen ble tatt alt for tidlig etter,men vi tenkte den gang at det var bedre jeg var i live for de som er her enn å ta noen sjangser for å få en til..selv om vi egentlig ønsket en til..

Vi har jo i årene etter snakket med leger om dette og fått vite at det slett ikke er sikkert at det vil skje igjen,dessuten vil jeg jo få oppfølging ettersom det vil bli kategorisert som riskosvangerskap,så da tok vi den endelige avgjørelsen om refertilisering..

Så veien frem til i dag har vært veldig lang,tok noen år å ta avgjørelsen,så ventetiden på selve inngrepet(selv om vi gikk privat var ventetiden lang)..vente vente..og siden da så har har .ca18 pp kommet og gått,det har vært en berg og dalbane tur uten sidestykke.

Javisst er vi takknemlige for at vi har barn,som jeg sa i forrige innlegg og vet at andre har det værre,alikevel er det her forferdelig vondt etter alt vi har vært gjennom å slite på denne måten,det må jeg ha lov å synes,i tillegg så føler vi at det er vår egen skyld også at vi sitter her som vi gjør.

Jeg klarer ikke å se for meg at vi ikke skal klare det heller,det er på en måte en som mangler her.

Nå har jeg jo bodd her på bimmen siden jan 06,og mange her inne med meg,heldigvis har det vært mange som har kommet seg videre også,og det gir jo alltid håp,spesielt tenker jeg på nicco som fikk så dårlig tilbakemelding av legen sin og nå sitter hun der med voksende mage og jeg må si at det gleder meg enormt:)

Dette ble langt,men da vet dere nye historien vår og,så kan jeg bare hente frem dette innlegget igjen om nye "nye" spør..he he,de "gamle" kjenner jo til det fra før.

.

Lykke til klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9142380-til-skifer/#findComment-9143444
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...