Gå til innhold

Expat, Blomman, evt andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vært en del på bim og dib, men veldig lite her på ammedebatten. Bare lurte på om noen av dere som svarer mest her er ammehjelpere? Dette er ikke ment som noe kritikk, bare spørsmål fordi jeg ikke har vært på denne debatten noe særlig, nå sliter litt med amminga, og syns det er ok å vite om jeg får svar av andre med "vanlig" erfaring, eller om det er ammehjelpere når jeg spør om noe :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok ammehjelpere har tatt kontroll over denne siden.Det er min mening.

Skrevet

Hmmm...hva mener du med det? At de er ammehjelpere som de man kan ringe til?? Eller var du kanskje ironisk??

Skrevet

tror de du nevner i overkriften din er ammehjelpere,pluss et par til.Tror til og med dette forumet brukes som treningsleir for nye ammehjelpere in spe,ser av og til at de "øver" seg på å svare.Ja det er de samme som du kan ringe til,bare at nå har de vel barselperm selv.

Av og til savner jeg svar fra andre,vanlige mammaer som ikke er så konservative i amme-tankegangen.Det blir litt mye Rikshospitalet-politikk for min del a la Gro Nylander.

Når det er sagt tror jeg de har hjulpet SINNSYKT mange her inne.Som man spør får man svar,bare husk at de ikke er helt objektive alltid.

Til dere ammehjelpere som leser dette..keep up the good work,det er mange som trenger dere! Sikekr på at helsestasjonene rundt omkring spsrer seg mange telefonhenvendelser pga dere.

Skrevet

jeg er ammehjelper, expat er og Hoppetussa og fjummsi + flere som jeg kke har ofull oversikt over ;-)

men vi har ikke monopol her - fritt fram for alle her, men syns det er moro å bruke kunnskapen min slik at det kan komme seriøse svar og..

Så dere vanlige mødre må gjerne svare - flott det - for jeg kan ikke bo her inne selv om det av og til ser slik ut.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...