Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 11. mai 2007 #26 Del Skrevet 11. mai 2007 Tenkte jeg bare skulle anbefale deg hormonfri prevensjon i form av ladycomp/pearly.. Dette medfører usikre perioder hvor man må bruke kondom eller noe.. MEN HALLO??? Etter å ha lest innlegget ditt ble jeg skremt. Hva for en lege har du egentlig vært hos? ¨ Vi er mange som ikke kan bruke hormonelle prevensjoner av ulike grunner men det er da virkelig ikke en grunn til at man skal bli utsatt for smerter????¨ Sjekk: Buenaventura.no og dersom du lurer på noe kan du jo bare ringe de og få avklart feks i forhold til dine medisiner om det påvirker syklus og temperaturer.. samme hva, lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9142071-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-18/page/2/#findComment-9264560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brina86 Skrevet 11. mai 2007 #27 Del Skrevet 11. mai 2007 men er ikke de latterlig dyre da? kunne like gejrne spart meg for de 1500 jeg brukte på spiralen jeg da.. hehe.. sure penger og bruke på noe sånt tøv.. blir dårlig med sexliv når jeg bare får ondt.. mens vi er jo kjempe glade i hverandre da.. så han er tålmodig og forståelses full... men stakkers gutten får jo helt hetta og ringer ambulanse og greier han.. så jeg må rive fra han mobilen og skrike nei, legge på og grine videre.. for er visst "helt normalt" hadde jeg hatt sånen smerter og ikke hatt spiral og noe som skal lage sånt så hadde jeg jaggu ringt ambulanse selv.. og jeg er den siste som går til legen lissom... :s noen flere som har prevansjons råd til meg? stoler ikke helt på legen min om sånt lenger for en eller annen merkelig grunn.. og er ingen kvinnelige leger som har plass til meg her jeg har flyttet til.. :s vil ikke ha mannlig.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9142071-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-18/page/2/#findComment-9270397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 11. mai 2007 #28 Del Skrevet 11. mai 2007 jo desverre er de ekstremt dyre.. men dersom man betaler 1500 for en spiral som gir deg så mye vondt så.. tja.. hadde vel betalt 2-3000 for en ladycomp da ja.. den har man jo i maaaaange år fremover Og dessuten kan den jo hjelpe i babyforsøkene.. Har også fått anbefalt persona (måling i urinen) men lurer på om den kun kan bestilles på nett nå.. Samme hva.. sjekk finn.no eller no og forsøk en brukt utgave av "compen" da feks Ellers bruker jeg pessar men det er jo også ute av markedet så.. lenge leve hormoner..de tar over alt nå.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9142071-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-18/page/2/#findComment-9271408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rafi Skrevet 12. mai 2007 #29 Del Skrevet 12. mai 2007 I går hadde jeg og min samboer en lang samtale om å få baby. Og til min store forbauselse så sier han, kan du ikke bare slutte nå neste gang du tar ut p-ringen?? Som da er om to uker !! Han vil gjerne prøve med en gang han, og har kjempe lyst på baby. Men i mine planer så hadde jo jeg sett for meg at jeg skulle slutte i august og så ta det fra da av. Så nå vet jeg ikke helt. Har jo kjempe lyst å bare kjøre på. Men så har jeg lovet en venninne å dra på festival i slutten av juli, bare hun og jeg. Drikking og festing med andre ord. Har til og med bestilt overnatting. Enn om jeg skulle blitt gravid til da? Man vet jo aldri hvor fort det kan gå, mest sannsynlig har det ikke skjedd noe til da, men man skal aldri si aldri. Men jeg vil jo også bare starte prøvinga, for jeg har venta så lenge på at min samboer skal bli klar. Og han ønsker at vi får barn tidlig på året, selv om man ikke kan planlegge nøyaktig, men begynner vi nå så har vi jo litt tid på oss. Oj, jeg skjønner liksom ikke at det er helt sant...det ble plutselig så virkelig trengte å få "snakka" med noen om det siden jeg ikke akkurat vil fortelle alle mine venninner hva vi planlegger Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9142071-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-18/page/2/#findComment-9274748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå