Gjest Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Lurer på når dere andre står opp.. Mathias og jeg har pleid å samsove etter at han våkner klokka seks.. har da som regel sovet til rundt omkring åtte.. men nå den siste uka... så er han lys våken.. ler og gliser.. og jeg kan bare glemme å få han til å sove litt lenger.. virkelig ikke skapt til å stå opp så tidlig =)
Maja☆ Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Står opp i halv sju tiden her. Han nekter å samsove, dette ville han ikke etter at han ble 3 mnd. Vil heller opp når han først kommer over i senga vår.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 dagen starter som regel ca kl 08. Han spiser mellom kl 5 og 6, noen ganger må vi stå opp etter mat fordi han ikke klarer å sovne igjen. Men da sovner han som regel etter en time halvannen likevel Samsoving kan vi bare glemme.
Mamman til Brage, f: 22.11.06 Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Min er nå 5mnd, men svarer likevel. Vi hadde nemlig en periode rundt 3-4mnd der han absolutt var ferdig å sove rundt 6-6.30. Heldigvis gikk det over, og nå sover han igjen til 7.30-8.00. Det kan jo hende det er slik med Mathias også.
Bellen^2 Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Sebastian er 4 mnd i morgen, og jeg merker at dagen starter tidligere ja. Før måtte jeg vekke han kl 08.30, nå våkner han gjerne mellom kl 07 og 08. Han ligger i senga og pludrer en stund, så blir han gjerne mer høylytt når han begynner å kjede seg så da er det bare for mamma'n å stå opp:)
Gjest Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Takk for svar Håper det. Heldigvis så sovner han etter å ha vært våken en times tid. Men gidder liksom ikke legge meg igjen da. For er så deilig å kunne ordne seg litt og spise frokost når han sover.
Fødemaskinen Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Hei:) Her har han stått opp tidligere og tidligere. Da han var helt liten kunne vi sove til elleve på formiddagen. Nå er han seks mnd og det har dratt seg langsomt til syv. Tror det har sammenheng med at vi legger ham tidligere nå. Kjipt siden jeg er et skikkelig B-menneske...
Big mama;) Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Hei:) Mi tulle er 3 mnd.. ska opp halv 6 - 7...øynene går i kryss på meg,men det er bare å komme seg opp:) heldigvis ligger hun alltid å pludrer en stund i senga så jeg kan samle meg litt hehe ... men hun er så go og blid å jeg nyter virkelig de tidlige morgenene til tross:)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 heisann min MATHIAS våkner og på den tiden og d har og skjedd denne uken.. før var d ca 8... ligger d i navnet elle enig m deg der.. men d er visst av o t forbigående... tvi tvi... men han sove vel litt på dagen senere? legge deg litt da `? gjør jeg innimellom...
jeg&sambo er foreldre Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Sølve sovner ved midnatt og sover til 12.00 på formidadgen.har han i vår seng etter 4-5 på morgenen fordi jeg ikke gidder flytte han over:)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Min gutt er ca 3,5 mnd nå og har også begynt å våkne tidlig på morningen den siste uka. hmmm er det noe i lufta? Han er sikkelig klar for å stå opp å smiler stort, mens mamman gjerne kunne ha sovet i mange timer enda.... Men ikke den værste måten å våkne på,nei!
tripptrapp3sko Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 her er det opp kl 6.Da våkner en av storebrødrene,og det første de gjør er å fly inn for å kose lillesøster.klart hun våkner da,med et smil!Prøver hver morgen å få de vekk,men begynner å gi opp.Snuppa er snart 4mnd.Har funnet ut at det egentlig er greit.Hun får mat og morgenstellet sitt,leker en time.Da drar gutta til bhg med pappaen sin,og vi legger oss og sover en time til.Våkner da 8.30-9.
Felix&Lurifax Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Felix er et skikkelig b menneske han vil skjeldent legge seg før ni-ti om kvelden, men sover gjerne til elleve, halv tolv. han får mat i fire tia og i syv åtte tia. Lar han ofte sove i min seng etter den siste matingen, da sovner han som en sten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå