Gå til innhold

noe som faktisk begynner og bli litt småflaut her inne!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe ja men det er likt for alle... føler denne anonym sikter litt til oss.. de siste dagene har jeg, du,keiko og singelmamma raidet trådene skikkelig.. men det er jo for å svare og oppdatere.. synd at noen misliker dette men men alle kan ikke være fornøyde.. håper andre..helst med nick så vi tar de seriøst sier i fra om de føler sånn.. kanskje vi heller burde begynne å lage en sånn skravletråd eller noe?? sukk.. dumt at vi skal føle skyld for at noen ikke vil bruke forumet pga at vi har en fin og god tone:(

ja jeg føler jo at alle inkluderer alle og at man kan spørre om alt og få svar eller i det minste trøst, at vi passer på hverandre og oppmuntrer og gjør at dagene går litt fortere.. synd om noen da føler seg utenfor pga det, men jeg vil heller han en god tone i forumet enn masse seriøse innlegg uten noen koselig tone som vi har hær inne nå etter den verste anonymflommen for en stund siden...

Annonse

Annonse

husker du jeg måtte finne flyttehjelp ja? jeg ba de komme til kl 12.. nå har det skjedd ett eller anna rart i hodet på stefar og storebror for de har flytta alt de... før flyttehjelpa har kommet.. helt lammt at jeg stressa som faen for å finn hjelp også kan ikke stefar vente til de kommer han for det blir såååå lenge å vente d... men tror du jeg får hvile og ta det med ro? nei jeg har stått med hue i svartsekker og pakka om fordi det var ikke bra nok pakka i huet hans:S:S så nå er jeg kvalm,dårlig,sint og har vondt i ryggen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...