Gå til innhold

noen er bare utrolig skadefry


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fy fan sorry meg asså så UTROLIG mange gledes drepere det er her på 1 trimester!! skam dere og hold dere unna sånne sider om dere ikke har noe hyggelig å komme med!! dere ødelegger og uroer såååå mange unødvendig. og uansett om dere har mistet hundre barn før åsså skjer det igjen så ikke ta gleden fra de som fortsatt er gravide.. eller bare de som er uhyggelige personer, dere skremmer jo livskiten av de stakkars jentene inkludert meg selv, å det er så irriterende og teit! så tenk dere litt om før dere kommer med teite, sårened, skremmende og meningsløse komentarer!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her bør vel alle kunne få skrive om ting både på godt og vondt. Det er en kjennsgjerning at mange graviditeter ender med spontanabort eller MA. Tror neppe alle disse kvinnene skriver om det for å skremme men for å dele sine vonde erfaringer med likesinnede.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener bare at det er mange som svarer på ting de ikke burde svare på. og med en gang det er minste lille så får du beskjed om at du har nok mista babyen fra noen her.. sånt stress for noen kan være nok grunn til at ting skjer kanskje, bra er det i alle fall ikke.

pluss at det er mange som generelt bare er utrolig uhyggelige her inne, som bare skriver en masse piss å det liker jeg ikke!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"fy fan sorry meg asså så UTROLIG mange gledes drepere det er her på 1 trimester!! skam dere og hold dere unna sånne sider om dere ikke har noe hyggelig å komme med!!...." og slik fortsetter du!

 

Til deg STAKKARS Anonym - jeg har lest mange innlegg på BarniMagen, men dette overgår de fleste og provoserer meg noe sinnsjukt!!! Sjangsene for SA/MA går desverre hånd i hånd med det å være gravid og en viss prosent av oss opplever dette og DE FLESTE I 1. TRIMESTER!!!! Så derfor finner du mange slike innlegg nettopp her inne. Og ja, jeg er også "en av disse"! Og gravid på nytt, glad, men med diverse bekymringer. Å gå gravid er ikke bare rosenrødt og gledesfullt. Mange er dårlige, har uro og bekymringer, og noen opplever å miste - det er tusen ulike problemstillinger som dukker opp når en er gravid. Om du bare vil ha gratulasjoner og smil og hipp hipp hurra så FAEN meg finn deg et annet forum. Her skal det være plass til ALLE og alle sine bekymringer, erfaringer uansett snille eller jævlige. Dette forumet er nettopp plassen for å fortelle, spørre, dele og være ærlig på godt og vondt. Vet ikke hvor gammel du er, men dette var forferdelig umodent av deg. Kanskje med noen flere år på baken (får en håpe) vil du forstå hva jeg mener. Inntil da styr bare unna slike innlegg, eller rett og slett hold deg unna BarniMagen om realitetene her inne er for sterk kost for stakkars lille Anonyme deg.

 

Og så får vi bare håpe at du aldri opplever en SA/MA, selv om det kanskje er nettopp jenter som deg som burde få erfare dette så du kunne skrive litt klokere innlegg og vise litt empati for andre (og ikke bare syns synd på deg selv for at du "må lese om at andre har opplevd slikt"!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de mange som har mistet,og som har svart gravide som var bekymret for noe. Jeg mistet i mitt første svangerfskap og var glad jeg ikke haddde uvanlige smerter eller blødninger,men hadde en MA,trodde alt var bra. Sikkert noen som blir provosert av dette nå da,men det får dere bare bli. Vi lever vel i ett fritt land og kan skrive hva vi vil inne på dette forumet,og det er jo fritt valg å lese negative innlegg! jeg har i perioder styrt unna slike innlegg selv for å ikke fokusere for mye på det. Det er jo faktisk realiteten at det er en del som mister både en og flere ganger,når jeg mistet selv så oppdaget jeg at det var flere som jeg kjente som hadde mistet og det ble lettere å godta at jeg mistet selv da. For mange kan det faktisk være terapi å skrive om sine opplevelser og erfaringer. Jeg synes det er bedre å være klar over hva som kan skje. Man må også tenke på at det en person sier/skriver ikke sikkert var ment som sårende,teit,skremmende og meningsløse kommentarer som du nevner. En ting som en person skriver kan oppfattes forskjellig fra leser til leser,ting kan lett oppfattes feil. Det er sikkert mange av dere som leser dette som også oppfatter det forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du seriøs? Sitter du der og har erfart hvordan det er å miste selv, og så presterer du å si at HI "burde" oppleve det samme? For en arroganse. Du snakker om andres mangel på empati, men du virker ikke så empatisk du heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er en kjennsgjerning at mange mister i SA/MA.

men det er jammen en kjennsgjerning at de fleste IKKE gjør det.

er så utrolig glad for at jeg sjelden var inne på dette forumet da jeg var i 1.trimester.

 

selvfølgelig skal dere som har mistet få fortelle, men dere må jammen skjønne at noen blir redd av det dere vrir ut av dere.

ALT handler ikke om dere som har mistet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror noen misforstår helt hva som menes om at noen er skadefry. Det virker som det er mange som logger seg inn på bare for å skrive dritt og gjøre masse kvalme og uro for andre som er gravide. Om det isåfall er noen som har mistet barnet sitt, kan de tenke seg litt om hva de skriver og ikke konkludere at alle de andre som har småproblemer kommer også til å miste barnet. IKKE lek doktor!! Selvsagt kan man være ærlig og skrive om sine erfaringer, men tenk dere litt om. Spesielt dere som kun er her inne for å skrive mye dritt bare for å spre kvalme!! Ellers ønsker jeg dere alle gravide jenter lykke til med 1.trimester. :)

 

Hilsen mannen til ei her inne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger faktisk ikke å lese alt. Her leser man det man ønsker.

Helt utrolig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort å mobbe noen vekk fra forumet bare fordi de har mista! Skal man ikke få lov til å fortelle om dette fordi det også kan skje med de som leser det? Nei, putt hue tilbake i sanda, og vent på oppvekkeren du garantert vil få på et eller annet tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til Jeab,

Det er ikke snakk om arroganse, og som jeg skriver i innlegget så håper jeg aldri HI opplever en SA/MA. Men jeg skulle ønske hun likevel kunne forstå (og ha empati) for de som har mistet og alle de reaksjonene som følger med en slik erfaring.

 

Jeg leser selv ikke slike innlegg nå, men de var til stor hjelp like etter at jeg opplevde en SA. Og det var også veldig godt å få luftet sin egen erfaring og få skrevet om denne.

 

I motsetning til å tenke at folk her inne "sprer kvalme og er skadefry" tenker jeg at vi er så mange med så ulike erfaringer og i ulike "sinnsstemninger" og grunner til å være her inne. Noen blir faktisk ganske deprimerte når de går gravide, hormonene kan også spille inn på hvordan en er. La folk få skrive det de har behov for og så vær heller litt kritisk selv til hva du velger å lese eller kommentere. Jeg er selv optimistisk og positiv (selv om jeg til tider kan bekymre meg) og merker at jeg leser færre og færre innlegg her inne, og velger heller å "oppholde meg" i verden her ute.

 

Syns vi skal prøve å ha litt bredere forståelse og akseptere at vi ikke alle er like eller har like meninger. Det er dette som gjør BarniMagen interessant syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey her er det mange som leser det de vil lese for det var ikke sånn jeg mente det, eller så forklarte jeg det dumt, så sorry for det å skal nå forklare tydeligere til alle som ikke har skjønt noe av hva jeg mente!!!

 

greia er nemlig at det foreksempel er en viss "anonym" person som jeg har merka og åsså andre som har komentert den personen som skriver overalt og bare er ekkel, om noen gleder seg over noe med babyen så kommer det ofte en ekkel kommentar fra denne personen(e) og har også opplevd at noen av de som har mista en baby er litt sånn åsså, at ved den minste ting som skjer med noen andre så er det nok at babyen faller ut. det er jo skummelt med sånne beskjeder hele tiden, det er det jeg mener når jeg sa at man skal passe munnen sin. greit at det er på egene primisser at man er her inne men alikevel går det jo ann å være hyggelige, og kanskje omformulere seg litt. for alle mister ikke babyen for det om de kanskje har like symtomer som en som har mista. jeg er ikke den eneste som mener dette her inne, for har lest om flere som har opplevd det samme.

jeg rakka ikke ned på de som har mista en baby, unner ingen det å er selv livredd for å miste min, det er vi vel alle å derfor trenger man ikke strø salt i sårene til allerede livredde jenter. for de fleste her har ingen doktorgrad så det er egentlig vanskelig å stille diagnoser her inne men likevel gjør så mange det!

åsså er det mange som bare er ute etter å lage kvalme som virker som bitre personer å da slo det bare meg om dette er noen som ikke er gravide i det hele tatt eller har mista eller bare har en sånn personlighet.. vet ikke om det kom riktig ut denne gangen heller men vært et forsøk, ikke så lett her inne å bli helt forstått:)

 

hilsen hun som lagde dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey her er det mange som leser det de vil lese for det var ikke sånn jeg mente det, eller så forklarte jeg det dumt, så sorry for det å skal nå forklare tydeligere til alle som ikke har skjønt noe av hva jeg mente!!!

 

greia er nemlig at det foreksempel er en viss "anonym" person som jeg har merka og åsså andre som har komentert den personen som skriver overalt og bare er ekkel, om noen gleder seg over noe med babyen så kommer det ofte en ekkel kommentar fra denne personen(e) og har også opplevd at noen av de som har mista en baby er litt sånn åsså, at ved den minste ting som skjer med noen andre så er det nok at babyen faller ut. det er jo skummelt med sånne beskjeder hele tiden, det er det jeg mener når jeg sa at man skal passe munnen sin. greit at det er på egene primisser at man er her inne men alikevel går det jo ann å være hyggelige, og kanskje omformulere seg litt. for alle mister ikke babyen for det om de kanskje har like symtomer som en som har mista. jeg er ikke den eneste som mener dette her inne, for har lest om flere som har opplevd det samme.

jeg rakka ikke ned på de som har mista en baby, unner ingen det å er selv livredd for å miste min, det er vi vel alle å derfor trenger man ikke strø salt i sårene til allerede livredde jenter. for de fleste her har ingen doktorgrad så det er egentlig vanskelig å stille diagnoser her inne men likevel gjør så mange det!

åsså er det mange som bare er ute etter å lage kvalme som virker som bitre personer å da slo det bare meg om dette er noen som ikke er gravide i det hele tatt eller har mista eller bare har en sånn personlighet.. vet ikke om det kom riktig ut denne gangen heller men vært et forsøk, ikke så lett her inne å bli helt forstått:)

 

hilsen hun som lagde dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...