Gå til innhold

heisann..flere som er prøvere som har hatt el i helga??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei gilmore girl:).

Jeg hadde el torsdagen,hadde hyrdestund 21,22 og 23,alle gangene fikk svømmerne "overnatte"..hehe...

Jeg har ikm den 9 eller 10 mai.

Har hørt at svømmerne overlever i opptil 6 dager.

Har du hørt noe m det?

hilsen nenepus

Annonse

Hei Bringebæret.

Jeg synes det er kjempekoselig hvis du er med oss å sammenligner:).

Jeg kjenner at jeg er veeeldig utålmodig,tror jeg har bittelitt mens murringer,men jeg vet ikke helt heller liksom:(.

Vet ikke om jeg skrev det,men jeg har ikm 9 eller 10 mai.

Da er det utrolig koselig å ha noen å "teste med" i mellomtiden:)

CB digital slo ut i går morges (søndag) og enda sterkere i gårkveld, så siden EL vanligvis skjer mellom kl 16 og 19, ha jeg vel EL akkurat HER OG NÅ!!

Siden noen ivrige svømmere har ligget på vent siden i går, er det litt morsomt å tenke på at selve befruktningen kanskje skjer akkurat nå! (Mens jeg er på nettet og mannen er uta av huset... :-)

Skulle det slå til, har jeg termin 20.01.08

Lykke til, jenter!!!!

tror kanskje eg høre til her=)

Men pga merkelig og laaaang 1menstruasjon etter SA e d ikkje godt å vite.

Håper vi har vert heldige hvertfall.

kjentes ut som eg hadde EL igår, så får krysse fingre for at d stemmer og at svømmerne e nådd frem til mål..hehe.

Lykke til alle sammen!;)

Jeg lurer meg på om jeg sniker meg til en plass her jeg også.. Er litt usikker på når jeg hadde el, el-kalenderen mente i går, men jeg synes kanskje det virket som at den kom litt før (fredag/lørdag en gang) Hadde superkort mens forrige gang så kanskje det har forandret ting litt. Uansett så har jeg nok hatt el en gang mellom fredag og i dag (tirsdag). Har ikm 14.mai. Hadde sex torsdag, lørdag og i dag.. Får se om det holder :) Er kjempemasse spent og kommer sikkert til å begynne å innbille meg symptomer allerede fra i morgen av kjenner jeg meg selv rett.. Men så er det litt gøy og å gå sånn og kjenne etter grav.tegn. Vil gjerne følge med på lasset med symptomer og sånn - så lykke til alle sammen :)

Annonse

Jeg kan ha hatt el i helga, vet ikke. Første pp, kan jo være litt uregelmessig da. Men dere jenter; hvordan vet dere hvilken dag dere har/har hatt el? Bruker dere slike el-tester for å vite når dere skal sette inn "det ekstra støtet"? ;-)

hei alle sammen :) så kjekt at vi er flere her som prøver....jeg har ikm 12 elle 13 mai...blir spennende dette jenter....håper d har klaffet nå :) håper vi kan følge hverandre opp nå mens vi venter å fram til vi har fått testa oss :)

Ja d må vi gjøre=)blir kjempe spennende dette!

Eg har egentlig IKM 8mai, men siden syklusen min er lengre no (tr14dager) regner eg med IKM blir rundt 14-15mai istede.

Har ingen symptom å dele med dåkke endå. men d har eg egentlig ikkje hatt de 2 andre gangene heller. bare uteblitt menstruasjon.så vi får se no då ka som skjer!;)

jeg har heller ingen symptomer å dele enda..vet ikke når jeg eventuelt har blitt befrukta siden jeg hadde positiv el test både fredag å lørdag..he he...jeg får som regel symptomer fort visst d er ei jente men er d gutt så uteblir bare mensen å jeg får ømme bryst :) men føler at d har klaffet denne gang men er vel noe vi alle vil føle....

heisann:-)

Har hatt EL denne helga, og venter mens ca rundt 9.-10.mai,men jeg håper den ikke kommer:-)

Er bare veldi glad for at jeg nå har mulige termin datoer etter jul;-)

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...