*Tutti* Skrevet 2. mai 2007 #28 Skrevet 2. mai 2007 hei hei.. jeg har etter barn i magen sin side termin 1 jan.. fant ut for en uke siden veldig spent.. januar siden kommer vel etterhvert er det første mann?
Smulen&Skalken Skrevet 2. mai 2007 #29 Skrevet 2. mai 2007 oi så mange som hadde 2 januar.. det har jeg også når testet dere positivt?
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 2. mai 2007 #30 Skrevet 2. mai 2007 Fant også ut igår at jeg var gravid, men har funnet ut at det må være i slutten av januar, for det er nok ikke mange dagene siden unnfangelsen fant sted
juniorkrabaten Skrevet 2. mai 2007 #31 Skrevet 2. mai 2007 tok test i går som viste positivt, har ligget våken i hele natt og tenkt, ikke planlagt men etter en dag er jeg nå i fyr og flamme! har en liten en fra før som nettopp har fyldt ett år. Mannen min sitter ved siden av meg og ser fotballkamp og er intetanende at det snart blir nattevåke igjen:) he, he
¤pusi¤ Skrevet 3. mai 2007 #32 Skrevet 3. mai 2007 Endelig gravid igjen etter SA/MA i november. Håper det går bra denne gangen. Foreløpig termin er 8 januar!
TinaP Skrevet 3. mai 2007 #34 Skrevet 3. mai 2007 Hei! Godt å bli gravid igjen. Har hatt 2 MA'er og denne gangen skal det gå bra. Har termin 7. januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå