Gå til innhold

Noen som har termin i begynnelsen av januar her??


*FLoRinA* Har født!!!!

Anbefalte innlegg

Fant ut i går at jeg har en liten spire i magen:-) foreløpig termin er 3 januar..... Noen andre som har termin rundt denne tiden?? Ser at det ikke er opprettet terminklubb for januarbabyer...hm....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! : )

La også merke til at det ikke var kommet noen termin klubb enda. Kommer nok snart : )

 

Jeg har termin 5 januar : ) Koselig med termin i januar synes jeg. Før sa jeg alltid at jeg skulle ha baby tidlig på året.

Da vi begynte å prøve så satset vi på mai baby osv. Det ble juli termin men endte i SA og plutselig så har jeg termin i januar. Men det gjør ingenting om den kommer i desember heller. MANGE i hjemkommunen(ikke så veldig stor) min som skal ha baby i 2007.

Bare glad for å være gravid jeg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 4.januar:) Det ligger terminklubb for januar under debatter (to over terminklubb-knappen). Har lurt på om ikke den skal flyttes snart. Det er jo en del av oss nå mener jeg:) Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke når jeg har termin, men tror det blir på starten av januar. Husker ikke sist jeg hadde mensen, men jeg vil tro det er kanskje en måned siden. Så da blir det nok i januar, om alt går vel. Er i sjokk, ikke planlagt i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld dere inn i januarklubben 2008, da! Har akkurat gjort det selv:o) Blir liksom litt mer 'offisielt' da;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...