Gå til innhold

April: cirkus og små barn.

Anbefalte innlegg

Er det noen som har hatt med seg barna sine på cirkus her inne og er det i så fall morsomt for de små eller kommer de ikke til å forstå så mye ennå?

Jeg har så lyst til å gå poå cirkus, men det varer jo en stund så jeg er så redd for att hun ikke kommer til å orke eller like det. Er jo ganske dyre biletter merket jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9139441-april-cirkus-og-sm%C3%A5-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

VI var på sirkus for 2 uker siden. Var ganske usikker jeg også. Særlig fordi Lille er ekstramt urolig og rastløs....

MEN jeg skal si deg det var en som var trollbundet jeg. Fra sekund en....til det hele var over. Han var så oppslukt og med som jeg sldri har sett han før. Han stirret, og stirret og lo og hoppet og klappet. Fullstendig begtatt. Helt rød i kinnene av iver da vi gikk derfra. En vidundelig opplevelse både for han og meg. Han spør fortsatt daglig om vi kan gå på sirkus, mens han viver rundt i stua med "Arnardo"-flagget sitt.

Innertier her i hvertfall!

(Vi kjøpte billetter på først rad. de kostet ikke noe særlig mer enn de andre billettene (dyrt uansett) og jeg tror kanskje det var litt utslagsgivende at han hadde "orkesterplass" og kunne stå ved vandtet)

vi var på sirkus i går vi! Kjempemoro. Didrik satt med store øyne og åpen munn den første timen. Skikkelig stas. Var litt mer urolig andre timen, men det er ikke mer enn hva man kan forvente. Jeg syns det var spennede jeg også ja.. Kan absolutt anbefales til barn på 2 år ja!

Vi også var på sirkus for noen uker siden, og var litt skeptisk da det begynte kl sju (hun bruker å legge seg da)

Men hun satt å måpte og lo fra begynnelse til slutt, var litt trøtt på slutten og slokna etter to minutt i bilen etterpå, men det var verdt det for hun storkoste seg!! ;)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg elsker cirkus og har gledet meg sånn til jeg kan ta Storm med. Så nå, etter å ha lest herinne, har jeg kjøpt billetter - på første rad, og vi skal avsted på søndag. Åhhh, jeg håper han liker det. Er begynt å bli bekymret for om han blir redd for hestene. De løper jo dritfort rundt i den lillebitte manechen... Sa deres barn ikke noe til det? er de vant til hester?er det bare meg som er overnervøs?? Forberedte dere ungene på det? Vet jo ikke hva jeg skal si, når han aldri har prøvd noe lignende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...