Gå til innhold

Erfaring med lystgass?

Anbefalte innlegg

Hvilke erfaringer har du med lystgass?

Jeg fikk lystgass sist, og syntes det var herlig. Stoler fullt og fast på at det+badekar+massasje av mannen min skal hjelpe meg gjennom neste fødsel også.. Men er litt bekymret i tilfelle det ikke virker så godt neste gang...

Syntes det var så deilig rus, bortsett fra det halve minuttet mannen min var ute av rommet for å se hvor toalettet var... Da mistet jeg begrep om tid og sted og følte meg alene i hele verden.. Følte jeg var alene i en evighet, for barnepleieren og jordmoren var heller ikke i nærheten akkurat da. Ble kjemperedd! Men etterhvert oppdaget jeg jo at jeg hadde kontroll og kunne fjerne lystgassen hvis jeg ville osv. Da var det bare herlig, og ville egentlig ikke ta den vekk mellom riene heller, som de sa jeg skulle... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9139159-erfaring-med-lystgass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med dere der. Det var deilig å få lystgass, hjalp faktisk mye, fikk noe å konsentrere meg om og en god rus når jeg trengte det som mest og smertene var på det verste. Ville helst supe det i meg hele tiden, men fikk jo ikke det, da både barn og mor også trenger rikelig med oksygenrik luft innimellom riene!

jeg synes det var litt forferdelig, ble kvalmen av lukta på det aparatet man setter mot munnen, følte det i tillegg ble mye styr med, klarte ikke helt å konsentrere meg for jeg hadde så vondt, så etter en stund på jeg dem ta den vekk... hehe... men hører om mange som elsker det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...