Gå til innhold

Gratulere alle dere nygravide! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er prøvere vi også fra denne mnd. og lurer på noen spørsmål!

Når hadde dere sex i forhold til EL?

Hadde dere masse sex før EL, eller bare ved/på EL?

Brukte dere EL-tester?

Når man har sex dagen før EL testen er positiv er det stor sjanse for at det klaffer da?

Ble sex dagen før EL testen var positiv på oss denne mnd.

Tok det lang tid før dere ble gravide?

Skrevet

hei:-) spermiene kan leve 3-5 dager før egget kommer så ja du kan ha sex rett før eggløsning og bli gravid, og også et par dager etter.

jeg hadde det dagen før el. ( skulle ha hele helga men måtte jobbe dobbelt døgn så rakk bare fredagen:-) )

men jammen klaffa det gett:-) så du kan være gravid, så nå er det bare å vente :-) når har du ventet mens da?

Skrevet

De gangen jeg har blitt gravid (3 ganger) har vi hatt sex annenhver dag fra ca dag 10 i syklusen. Har da en syklus på ca 28 dager, med el rundt dag 14. Hadde da sex dag 10, 12 og 14. Èn gang om kvelden hvor jeg la meg til å sove rett etter akten (dvs gikk IKKE på toalettet etter sexen, men venta til neste dag).

Denne resepten har da funket 3 ganger (for meg i allefall=0)!

De prøveperiodene vi har hatt sex hver dag før og rundt el, og gjerne flere ganger hver dag, har det ikke klaffa. Det sies at kvaliteten blir dårligere dersom man har sex for ofte. Dette fordi mannekroppen trenger rundt 72 timer får å få opp sædmengden til utgangspunktet igjen....

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Vi hadde sex dag 12, 13, 14 og dagen etter EL. Har også en syklus på 28 dager med el på dag 14.

Første gang jeg ble gravid brukte vi "samme oppskrift".

Vi brukte 3.pp'er før jeg ble gravid, det endte i SA, og brukte 3.pp'er også etterpå : )

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...