Gå til innhold

Sportsvogn tips noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sportsvogn og lurer på hva dere anbefaler.

den må ha

4 bredehjul

Litt plass under vogna

senke ryggen en del ned må ikke helt ned

gjerne kunne flytte håndtaket på andre sida

god kvalitet

Hvor kan man kjøpe de og hvor mye koster vognene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har emmaljunga city cross og er veldig fornøyd. Hvis du vil flytte håndtaket kanskje ceroxen er noe for deg? Emmaljungavognene har god kvalitet:-) Ceroxen har ikke lufthjul men brede store luftkanalhjul. Har samme på city crossen og syns de er veldig gode å kjøre på:-)

Tenkte du kanskje en lettere, mindre vogn?

Skrevet

Nå har ikke jeg peiling på hvordan de vognene du beskreiv er da, men.. har en simo kombi fra før.. så litt mindre hadde vært greit.. Bruker sportsdelen nå.. men den er gammel og hjula er tynne og det var et slit i vinter..

Skrevet

hvor får man kjøpt disse vognene hen da?

Skrevet

Bekl, har vært så mye spørsmål her om city cross og andre emmaljunga at jeg bare gikk ut fra at du kjente til de. Hvis du bor i oslo er det rudo som fører dem. Men hvis du har simo fra før blir de jo ikke så mye mindre da kanskje....lettere men. Hva med brio sportsvognene da? De er jo litt lettere.

Ellers har www.barnevognguiden.no en oversikt med bilder og litt info om mange vogner.

Skrevet

okey takk :D

Har hørt om dem, men har ikke sett dem noen plass..

Skrevet

hva med teutonia mistral?? Det er en lettere vogn, og teutonia vognene er gode. Den har vendbart styre, og fire hjul (kan få som lufthjul). De selges bla på nettet, www.lilleprinsen.no. Vet ikke helt prisen da. Har en annen teutonia, og liker vognen veldig godt:-)

Skrevet

En litt rimelig mulighet er jo Emmaljunga Scooter. Den oppfyller alle kravene, bortsett fra vendbart håndtak. Den koster ca 2000 ny, men det er noen brukte på Finn har jeg sett. Har denne vogna og er veldig fornøyd med den!

Skrevet

teutonia timmy (2000,.) eller teutonia mistral ( 4000,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...