Gå til innhold

Flere som ofte har fått kraftig mageknip og diare?

Anbefalte innlegg

Det har skjedd flere ganger nå, ca 4 ganger på noen få uker. Begynner med bobbling i magen rundt 23 tiden og plutselig kommer det en kraftig mageknip, så kraftig at jeg bynner å blir rar i hode og kvalm. Kommer i nøkk og napp i flere timer. I tillegg til diare. I natt var det ikke over før kl halv fire.... Tenker over på hva jeg har spist men ikke noe som er kjempe uvanlig og har spist forskjellige ting hver gang jeg blir dårlig. Blir litt bekymret, har barnet det bra når jeg har det SÅ vondt.....? Hva kan dette være?

Fortsetter under...

Har ikke kraftig mageknip, men jeg er av de som systemet ikke går tregt hos... Alt går veldig fort gjennom tarmene... Før graviditet måtte jeg nr 2 kanskje 1 gang i uka, men når jeg ble gravid ble det minimum 1 gang til dagen og gjerne oftere... Bare en tanke, men kan det være at du heller ikke har treghet i systemet?

Hei. Jeg har også hatt dette i perioder! Og det virker som om det ikke har så stor sammenheng med det jeg spiser alltid. Det eneste jeg vet er at veldig syreholdig mat, da mener jeg sterke stomat sauser ol, ikke gjør spesielt godt for magen. ( Jeg tåler vanligvis ikke kaffe så bra heller, og det er i allefall krise nå fortiden....)

Men jeg tror ikke det er så farlig for barnet, så lenge du ikke er veldig dorlig over lang tid, og du vet at du spiser rikitg.

Håper det gir seg etterhvert :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...