Gå til innhold

svak stikking i magen,er det liv jeg kjenner??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er stikkingen på sia? det har jeg, og jeg tror det er livmora som vokser. Er vondt om jeg reiser meg for fort - da stikker det til skikkelig, noen ganger så jeg får lyst til å krøke meg... Men det er bare akkurat da, så går det over.

Tror det er veldig forskjellig hvordan og når man kjenner at det er liv i magen, men jeg husker at jeg kjente det i uke 17 med førstemann, og da bare visste jeg det.

Jeg lå i senga og plutselig var det akkurat som om noen blåste såpebobler inni meg - eller sprella som en liten fisk på land (hi,hi hjelp meg jenter - dette er såååå vanskelig å forklare) og jeg tenkte "dette skal jeg huske 4-ever!!"

Med 3.mann kjenner jeg det allerede (er 12 ++ uker ca) og jeg må si jeg ble overraska når jeg kjente det så tidlig nå, men jeg bare vet at det er det jeg kjenner...og det er like magisk nå som første gang.

er enig med løvemor07, det kjennes ut som om en liten fisk slår med halen sin inni magen din , eller små bobler som spretter inne i magen :-) Første gang jeg var gravid kjente jeg det i uke 16, men denne gangen i uke 13 det er virkelig noe helt spesielt..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...