hirse 76 Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Hei på dere. Jeg hører til inne på assistert befruktning, men Må bare spørre dere gravide!!!! Jeg pleier før mens å ha veldig ømme pupper, nå fikk jeg satt inn egg for 11 dager siden og har ingen symptomer. Merket dere at dere var gravide før test??? Kjempefint om dere svarer - er så stresset. Gratulerer til dere alle, vilhabarn76
Piami :) Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Jeg merket IIIIINGEN ting som helst... Etter at jeg testet positivt har jeg nok gått rundt og kjent veldig godt etter, og merker kanskje LITT til kvalme... -men IKKE noe å skrive hjem om! Nå er jeg bare i uke 6 da, og jeg skjønner på flere innlegg her at det er ganske normalt å ha få symptomer.. Vel, skal ikke klage på at jeg ikke er mere kvalm eller sur eller trett!! Lykke til, spent på om du også har spire i magen! Stor klem
hirse 76 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Tusen takk for svar!!! da tør jeg å håpe i noen dager til
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 jeg skal fortelle deg en rar ting.... når jeg trodde jeg var gravid, hadde jeg masse symptomer, og min personlige overbevisning... men jeg var ALDRI gravid. når jeg trodde jeg IKKE var gravid, hadde jeg min totale overbevisning om å IKKE være gravid, og hadde 0 symptomer. det har ikke slått feil noen av de 5 gangene!!! lykke til!
hirse 76 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2007 dette begynner jo å bli litt betryggene Ønsker deg lykke til , og håper alt gåt bra denne gangen.
Mamma'n til lille David Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Er vel forskjellig fra person til person, noen kjenner ingen symptomer i begynnelsen andre kjenner til flere. Jeg ønsker deg lykke til, håper du er gravid
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 Hei. Jeg har ikke hatt noen andre symptomer enn at jeg har hatt mer spytt i munnen. Høres sikkert helt rart ut men det var slik med førstemann også. Utover det har ikke symptomene begynt å komme litt før nå. Er 6 uker på vei men det med økt spyttsekresjon i munnen gav meg mistanke allerede før 4 uker. Rart, men jeg tror det er veldig forskjellig fra person til person. Var hellig overbevist om at jeg var gravid for noen måneder tilbake pga superømme pupper etc men var det ikke.... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå