Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Går det fort å komme igang med AIH?

Vi fikk et forsinket svar fra Purvis (fastlegen måtte purre mange ganger:-( i går, altså lørdag, på sædprøven, og "pasienten har veldig lavt fertilitetspotensial, og små muligheter tilå befrukte partner ved samleie, men bra sjanser ved prøverør" stod det, med oppfordring om å kontakte dem for videre behanding asap. Og kontoret er stengt mandag, og 1.mai tirsdag, så det blir helt til onsdag før vi i det hele tatt får bestilt ny time. Og det er leeeenge!

Jeg innser at jeg må belage meg på en periode med mye venting, så å syned tre dager er lenge er kanskje litt dumt, men altså:

Dere som er i gang med AIH, tar det lang tid å komme igang med det?

Jeg er fertil med clockwork mens, så jeg regner med at det kan være aktuelt åprøve inseminasjon før IVF uansett. Og jeg skulle jo som de fleste andre helst vært i gang i går, minst...;-)

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg holder på å spise pergo nå, skal prøve AIH for første gang (er sååå spent).

Men over til det du spurte om; når vi var ferdig utredet så var vi til samtale med legen etter ca 2 uker. Og da var det bare å sette igang, hun sa at vi fikk bestemme når vi ville prøve! Så nå fikk jeg mensen før helga for første gang etter samtalen, og vi satser alt med en gang :)

Lykke til til deg!

hei!

det er ikke isci du lurer på?

jeg trodde det var eneste mulighet med dårlig sædkvalitet?

jeg tviler på at dere vil bli tilbudt AIH,men er mulig jeg tar helt feil!

vi fikk også starte første syklus etter samtalen,så knasker pergo

nå jeg også.

de tar ikke ut egg ved AIH,det er kun hvis man er overstimulert og de

ikke tar sjansen på å fullføre behandlingen.

vi hører til på Riksen.

lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...