fremtidoghåp Skrevet 29. april 2007 #1 Del Skrevet 29. april 2007 (samme innlegg som på "over 35 , prøver å bli gravid") Alle vet at når sexlivet styres av eggløsningstester, temping og diverse unevnelige kroppssekret, kan spontaniteten og kosen lett gå fløyten. Er det noen av dere andre som har latt romantikk være romantikk, og røsket kjæresten ned i sengen snufsende av forkjølelse, med hvitløkånde og tennissokker på beina? (Under mottoet:Her skal det bli babymaking uansett omstendigheter! :-) Eller smøget dere innsmigrende og lettkledd mot mannen og latt som dere har sååååå lyst, mens dere egentlig kunne tenke dere å krølle dere opp i sofaen med Oprah på TV og en bolle krokanis på fanget? Noen som vil dele en historie så jeg har noe å lese på i ventetiden frem mot to blå? Her er et lite bidrag fra meg: Med mann på sjøen og med 28 dagers turnus, har det vært langt mellom den romantiske sengekosen i vår. Mannen min har konsekvent vært ute under EL og hjemme mens jeg har besøk av tante rød. Argh, dårlig planlegging!! :-( Det har blitt noen midt-på-natten-kjappiser der mannen bare har stukket innom som snarest en halvtimes tid (mens båten snudde til kai nattestid.) Nokså stressende og ikke spesielt kos, akkurat. Men vi har nå en litt morsom episode også, og det var den jeg tenkte å fortelle dere om: I sureste og kaldeste fabruar tok jeg rådyr taxi for å nå båten da den var innom til kai en formiddag. Vi bor nokså langt unna, og turen kostet nesten en tusenlapp tur-retur. En høy pris for noen svømmere, men det var like rundt eggløsning og jeg hadde sååå lyst på et lite babynurk! :-) Tanken var litt kjapp lugarkos og så hjem igjen. Det var tre dager til neste kaianløp, så her gjaldt det å smi mens jernet var varmt... Men mens jeg satt i taxien, viste det seg at båten helt plutselig skulle forhale. Mannen min ble derfor satt på land uten mobil eller bilnøkler for å vente. Konemor (jeg altså...) ble jo da nokså muggen da hun steg ut av taxien og ikke så noen båt. (Ingen båt=ingen kos= ingen baby.....) Etter litt kreativ fundering fant vi løsningen: Vi gikk en laaaaaaaaang tur, og endte opp i en avsidesliggende li. Mannen hengte uniformsjakken pent og pyntelig opp på en krok i et tre, og så var det full babymaking! I februar!!! Brrrrr...... Vi lo godt av det senere, særlig da det i ettertid viste seg at vi hadde bommet på eggløsningen med en hel uke... He he:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9137957-noe-%C3%A5-smile-av-verpesyk-dame-p%C3%A5-desperat-p%C3%A5-jakt-etter-sv%C3%B8mmere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fremtidoghåp Skrevet 29. april 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 29. april 2007 dytter :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9137957-noe-%C3%A5-smile-av-verpesyk-dame-p%C3%A5-desperat-p%C3%A5-jakt-etter-sv%C3%B8mmere/#findComment-9138555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fremtidoghåp Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 29. april 2007 Kom igjen da, jenter! er det ingen av dere som har en litt morsom historie å komme med? Eller er dere alltid i det superromantiske hjørnet når dere prøver å få spiren til å sitte? (Hmmm.... Kanskje det bare er meg som føler det blir litt "mekanisk" å skulle ha sex på faste dager rundt EL hver måned....) Lykke til med prøvingen alle sammen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9137957-noe-%C3%A5-smile-av-verpesyk-dame-p%C3%A5-desperat-p%C3%A5-jakt-etter-sv%C3%B8mmere/#findComment-9138948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fremtidoghåp Skrevet 29. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 29. april 2007 Dytter igjen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9137957-noe-%C3%A5-smile-av-verpesyk-dame-p%C3%A5-desperat-p%C3%A5-jakt-etter-sv%C3%B8mmere/#findComment-9139710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå