kattus Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Vet at dette er veldig individuelt, men har sydd meg kjole til et bryllup i sommer og er redd den kommer til å bli for liten? Jeg vil da være 18 uker på vei....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 du får spørre mammaen og pappaen din hva som er vanlig i familien. kanskje du er som mammaen din.. min mamma fikk mage med en gang og det har jeg åsså begynt å få å er bare 8+4 på vei mens noen nesten ikke har noe mage gjennom hele svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 dersom man får mage før uke 18+ så er det hvertfall ikke babyen som er årsaken til det
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 er du noe fagperson til å komme med en sånn påstand da, dette er da helt forskjellig fra person til person! synes generelt at mange av de som er her skal passe munnen sin for hva de uttaler seg om, ting som de ikke vet noe om og som er til mere skade enn hjelp for de som lurer. så tenk dere om før dere skriver!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 litt hårsår!? hvor mye plass tror du at en baby på 35 gram tar eller? spør alle eksperter og du vil få det samme svaret. luft, luft, luft
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 uansett hårsår eller ikke sier ikke at det ser ut som at jeg er 8 månter på vei å men det er trangere nå en før jeg jeg ble gravid. men du er en skikkelig hurpe, en gledesdreper diluks og gla ikke du er morra mi stakkars baby!!! for du virker ikke som en hyggelig person mer en sånn tørr og kjedelig!!! og lite hyggelig blir helt dårlig blææææææ
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 sorry å starte den diskusjonen på din side men klarte ikke la vær. jeg synes det er kjempe gøy og koselig å være gravid og gleder meg til jeg får mage. men du må nok regne med å sy ut kjolen. har jobbet på sy stue med brudekjoler å da fikk vi inn mange bruder som plutselig var blitt litt gravide, men du burde bare la kjolen vente åsså tar du siste finpuss eller omsying 3- 4 uker før, sånn gjorde altid vi det uansett om de var gravide eller ikke er det mye som endres før ett brylup.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #9 Skrevet 29. april 2007 hehe missforsto hanskje litt du skal i brylup ikke du som skal gifte deg.. men samme prinsippet med kjolen:)
Gjest Skrevet 29. april 2007 #10 Skrevet 29. april 2007 Det der var frekt sagt. Og jeg kan signere med nick.
Gjest Skrevet 29. april 2007 #11 Skrevet 29. april 2007 oi.. mente å svare på den lenger opp om at det ikke er babyen sin feil hvis magen er større..
Gjest Skrevet 30. april 2007 #13 Skrevet 30. april 2007 hei, er innom og sniker hos dere jeg =) Hos meg begynte magen å komme sånn ca i uke 14... hvis du er lav vil magen ofte komme fortere, fordi du da ofte bærer magen utenpå. er du lang, har livmoren mer plass til å gjemme på seg =) du kan jo se mageutviklingen min her, for å sammenligne: http://pic4.piczo.com/sauenogdingsen/?g=32907782
Tigermor. Skrevet 30. april 2007 #14 Skrevet 30. april 2007 Så fin magen din er sauen...elsker gravidmager =) Gleder meg til jeg får en liten kul!!
Gjest Skrevet 30. april 2007 #15 Skrevet 30. april 2007 tusen takk tigermor =) (holdt på å skrive svigermor... =P) Snart kommer kulen på deg også=)
carina og *jentegullet* Skrevet 30. april 2007 #16 Skrevet 30. april 2007 med min første hadde jeg mage i uke 8,da var jeg veldig tynn,men magen kom pågrunn av hormoner.nå er jeg i min 7 uke med nr 2 og jeg har fått mage allerede.men jm sier d er pågrunn av hormonene. d er veldig forskjell fra person til person....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå